Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hengaatteko autoissa?

Vierailija

Siis tavallisissa henkilöautoissa, kun auto on pysähdyksissä. Esim. odottaessa jotain tapahtumaa tai tilaisuutta alkavaksi? Mitä teette siellä? Näpräätte AV:tä? Miksi? Onko tällainen autossa hengaaminen kovinkin suosituttua tai tavallista?

Kommentit (9)

Vierailija

Sori, pitäis olla av:ta. Väärä pääte. Mut siis. Muuhun tarkoitukseen kuin nukkumiseen? Oon tällä hetkellä kaverin kanssa autossa, kun odotetaan yhden tapahtuman alkua. Musta tää on vähän outoa, mut kaverista tää on kivaa hengata istualtaan autonpenkissä......ok

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sori, pitäis olla av:ta. Väärä pääte. Mut siis. Muuhun tarkoitukseen kuin nukkumiseen? Oon tällä hetkellä kaverin kanssa autossa, kun odotetaan yhden tapahtuman alkua. Musta tää on vähän outoa, mut kaverista tää on kivaa hengata istualtaan autonpenkissä......ok

Ap

Ootteko molemmat AV:lla?

Vierailija

Meidän kaupan pihalle pysähtyy aina kaksi autoa vierekkäin ja ikkunat auki "hengaavat" siinä sitten toisilleen jutellen molemmat omissa autoissaan. Ei ole kyse muutaman sanan vaihdosta vaan jäävät siihen oikeasti hengaamaan. Pidän vähän outona. Miehen kanssa on ajeltu johonkin ja istuttu autossa ja harrastettu seksiä, joskus teineinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä tapahtuma? Jos se on esim. baarissa ja baari on jo auki, niin on kyllä outoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Just nyt hengaan taksissa. Ihan saatanan kallista hengaamista. Mittarissa 75 egee

Taitaa olla pidempikin matka?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat