Apua! Mikä mua vaivaa?

Vierailija

8 kuukauden ajan mulla on ollut
-rytmihäiriöitä iltaisin, välillä pieniä, joskus isoja ja kamalia. Nyt niitä tulee päivisinkin välillä. Ekg otettu usein, ne on saatu siihen, muuten filmi ok.
- hiukset lähtee päästä. Päälaki alkaa olla kohta melkein kalju. Päänahka kutisee ja sinne tulee paikotellen rupia.
-korvat kutisee aivan älyttömästi ja niitä on pakko "raapia" usein.
- niveliä särkee toisinaan, oikeaa polvea eniten. Alkaa yhtäkkiä, särkee ja menee parhaiten kylmälllä ohi.
-väsyttää, melkein aina. Nukun yöt vaihtelevasti mutta siltin väsyttää.
-välillä tulee "hapettomuus"kohtauksia, tuntuu etten saa henkeä ellen vedä oikein kunnolla. Kestää hetken, menee ohi itsekseen tai lapsen astmapiipulla.
-jatkuva päänsärky ja migreeni (estolääkkeestä huolimatta)

Mikä mua vaivaaa? :( Alkaa loppua jo usko...

Kommentit (14)

Vierailija

Stressi?

joku myrkytys tai allergia (mahdillisesti tyynyissä, petivaatteissa tai hygieniatuotteissa jotain?)

ihan vaan huono fyysinen kunto?

yhdedssä vanhassa neiti marplessa ihmisiä tapettiin hitaasti talliumilla. Noi oli niitä oireita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen vajaatoiminta, selvä nakki, kaikki oireet täsmää.

Tämä. Mene testeihin vaikka tk lääkärin kautta jonka jälkeen varaat ajan endokrinologille. Otata ainakin tsh, t4v ja t3 jos vaan tk lekuri suostuu. 

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Kilpirauhasen vajaatoiminta sattuisi hyvin, mutta en poissulkisi Lymen Borrelioosiakaan.

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Vierailija

Miksi et mene lääkäriin? Kuulostaa ettet ole jo kun täältä kyselet.... Varsinkin jos alkaa hiukset tippumaan päästä nii itse juoksisin jo aika lujaa lääkäriin, aika raju oire, ellei satu olemaan iäkäs

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen vajaatoiminta, selvä nakki, kaikki oireet täsmää.

+mahd. lisämunuaisen uupumus. Tosin tämähän ei lääkäreiden mielestä ole oikea sairaus. Toiselta nimeltään burn out.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voiko kilpirauhasen vajaatoimintaa hoitaa kotikonstein?

Jos sulla on autoimmuunitauti ja et hoida sitä lääkityksellä, niin lopulta kuolet siihen tai sen liitännäisiin. Hitaasti tosin, mutta varmasti ennenaikaisesti. Ruokavaliolla ja lisäravinteilla toki parannetaan oloa lääkityksen lisäksi.

Vierailija

Luulosairaus ja normaaleiden elimistön toimintavaiheiden ylitunnustelu. Ajoittaiset sydämentykytykset, väsymys, nivel- ja päänsäryt sekä muut kuvailemasi oireet ovat aivan tavallisia terveelläkin ihmisellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene lääkäriin? Kuulostaa ettet ole jo kun täältä kyselet.... Varsinkin jos alkaa hiukset tippumaan päästä nii itse juoksisin jo aika lujaa lääkäriin, aika raju oire, ellei satu olemaan iäkäs

Jos ekg on otettu usein, voisi olettaa ap:n käyneen jossain tutkituttamassa itseään.

Roadwalker
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Luulosairaus ja normaaleiden elimistön toimintavaiheiden ylitunnustelu. Ajoittaiset sydämentykytykset, väsymys, nivel- ja päänsäryt sekä muut kuvailemasi oireet ovat aivan tavallisia terveelläkin ihmisellä.

Tämähän se olisi. Lopeta se vaivojen googlettaminen ja ota rennosti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat