Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyisitkö ystävältä miksei hän pidä enää yhteyttä, vai antaisit olla...?

Vierailija
31.10.2015 |

Ystäväni, jonka olen tuntenut viisi vuotta, ei pidä minuun enää mitään yhteyttä. Olimme tiiviisti tekemisissä vielä pari vuotta sitten, siitä lähtien kerrat ovat harvenneet. Viimeisen vuoden aikana vain minä olen ottanut yhteyttä, parin kuukauden välein olen kysellyt kuulumisia, mutta aina vastausta ei tule. Silloin kun vastaa, on vastaukset hyväntuulisia. Mitään ihmeellistä ei meidän välillämme ole tapahtunut, hyvin tulimme toimeen. Hänellä on ollut henkilökohtaisia ongelmia kylläkin. Asia vaivaa minua, olisin mielelläni pitänyt hänet elämässäni. Mietin kysyisinkö häneltä suoraan, eikö hän tarkoituksella halua enää olla yhteyksissä (selvästi jotain on tietenkin kun mitään ei kuulu) vai annan asian vaan olla... tietäisin sitten vaan olla häiritsemättä häntä, jos haluaa uusia tuulia elämässään..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli sellainen tilanne että olin kuin paita ja peppu erään henkilön kanssa vuosikausia, mutta kun hän vakiintui ja sai hyvän työpaikan niin käytös ja luonne muuttui täysin. Ämmä alkoi pitää mua heikompana, nälvi, piikitteli,haukkui läheisiäni, arvosteli myös mun vartaloa ja pukeutumistyyliä yms yms. Loppuaikoina tavattiin enää harvemmin ja nekin hän oli naama norsunvitulla. Päätin että en tarvitse tuollaista ihmistä omaan elämääni enää johon ei voikaan luottaa ja joka vaan kiusaa eikä käyttäydy kuin oikea ystävä.

Surullista toisaalta mutta sitä vanhaa ystävyyttä ei saa enää takaisin. Mulla on parempi näin ja mulla on parempia ystäviä nyt lähelläni. Mutta näinkin voi käydä, vaikka en sitä vielä 3 vuotta sitten uskonut hänestä..

Vierailija
22/24 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kysellyt perään. Toisalta mun ystävyyssuhteet on kariutuneet ihan luonnollisesti esim eri paikkakunnille muuton vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kun kerran kysyt täältä niin kysy ystävältäsikin. :) Siis kun asia selvästi on mielessäsi, niin se ei etene muuten kuin ottamalla tuohon ihmiseen yhteyttä. 

Vierailija
24/24 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä ei vain enää saa mitään seurastasi, ei viihdy kanssasi. Voihan asiaa kysyä, mutta harvoinpa kukaan tuota suoraan sanoo. Yleensä vastaus on, että on ollut kiirettä ja stressiä ja kaikenlaisia haasteita elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi