Oliko Kathleen Turner mielestänne kaunis ja charmikas nainen? (Sis. kuvia)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

"Oli" varmaan siksi, että kyseinen nainen on nykyään jo kuusikymppinen ja vähän eri näköinen kuin aikoinaan... Oli ihan kaunis joo nuorena. Ääni on nykyään aika vaikuttava.

Vierailija

Olihan se aikoinaan ehdottomasti. Ei niin kuvissa välity vaan leffoissa. Kun oon tallainen kalkkis ja nähnyt mm Vihreän timantin metsästyksen, Prizzin kunnian ja Ruusujen sodan ihan elävissä kuvissa en voi kiistää Kathleenin kauneutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi suomalainen, hänen nimensä olisi Merja! Ihan Merjan näköinen :)

Tai Mervi. Merjat ja Mervit on aina tuon näköisiä. Miksi muuten Merjat ja Mervit ovat aina hyvännäköisiä? (enkä ole itse kummankaan niminen) :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olihan se aikoinaan ehdottomasti. Ei niin kuvissa välity vaan leffoissa. Kun oon tallainen kalkkis ja nähnyt mm Vihreän timantin metsästyksen, Prizzin kunnian ja Ruusujen sodan ihan elävissä kuvissa en voi kiistää Kathleenin kauneutta.

Nyt vasta katoin kuvat ja niistä ei lankaan välity se karisma ja seksikkyys. Käheä ääni oli hänellä jo nuorena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai Mervi. Merjat ja Mervit on aina tuon näköisiä. Miksi muuten Merjat ja Mervit ovat aina hyvännäköisiä? (enkä ole itse kummankaan niminen) :D

No eivät muuten todellakaan ole :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mervi Tapola

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat