Facebookissa jotkut taas brassailee tekemillään kurpitsapäillä..

Vierailija

*myötähäpeää*

Kommentit (11)

Vierailija

Miten ne brassailee? Että lälläslää, ettepä osaa tehdä yhtä hienoja? :) Vai ovatko laittaneet kuvan kurpitsalyhdystä ja toivottavat hauskaa halloweenia?

Minä tein muuten kurpitsalyhdyt itse kasvatetusta kurpitsoista ja koversin ne kaiverrustyökaluilla - ovat tosi upeita! Facebookiin en ole kuvia vielä laittanut, mut taidanpa laittaa ihan vaan ihmisiä ilahduttaakseni.

Vierailija

Jätin väliin. Kerään kierroksia piparkakkutalo-kuvien pommitukseen. Jollainhan sitä herranjestas pitää huomiota saada ja pätemään päästä! :-)

Ei vais. Aina ilo nähdä, että jotain on tehty eikä vaan sohvalla sometettu. Vaikka sitten päästäkseen sille sohvalle somettamaan :-D

Vierailija

Kaikesta sitä ihmiset mielensä pahoittaa. Kirjoita ap toki sinne viestikenttään, että kaverin kurpitsalyhty on nolo ja häpeät hänen puolestaan. Vai eikö riitä pokka? 

Vierailija

Kerrotko vielä millä tavalla brassailevat? Kun tämän olisin tiennyt niin olisin ehdottomasti tehnyt oman Halloween-kurpitsani ja kertonut facebookkissa kuinka helposti ja näppärästi valmistaminen kävi ja todennut vielä tehneeni niitä useita aivan itse, koska olen niin touhukas.

Ens vuonna sitten.

Vierailija

Musta tuo naamakirja on kans aika lasten touhua...esitetään oma elämä jonain mitä se ei oikeasti ole. Itse yritin aikoinaan ja suorana ja rehellisenä ihmisenä kirjotin kuinka vaikea on saada asuntoa Helsingistä tai nyt ei oikein jaksa ym. ja sain kuittia ettei tänne tommosia oikein sovi julkisesti kirjoittaa että vähän pitäs miettiä. Siis wtf?! En minä ole niin urpo että alan sokerikuorruttamaan elämääni kun se on ihan läpinäkyvääkin ja miksi, miksi ihmeessä edes tekisin niin? Ihan tavallisia asioita kirjoitin valikoidulle joukolle (ei tuhatta "kaveria" saati "ystävää"). Ja luuletteko te kakkujen värkkääjät että muut on niin urpoja että ovat kateudesta ja ihmetyksestä ymmyrkäisinä tai ettei ne tajua että tekin olette ihan tavallisia kaikkine ongelminenne...tai saattaa moni idiootti luullakin, mutta sitten ollaan me jotka ei olla ihan niin tyhmiä tai kiinnostuneita. Mä en siis enää leiki teidän kanssa siellä, leikkikää keskenänne.

Vierailija

Se kurpitsa pitää olla itse kasvatettu. Kaiverrustyökalut itse tehty. Sisälle tuleva kynttilä itse valettu. Sisuksista tehty kurpitsapikkelssiä omin kätösin. Lyhdystä otettu kuva on tietenkin otettu itsevalmistetulla neulanreikäkameralla ja itse pimiössä kehitetty. Ei sitä muuten kannata faceen laittaa brassaillakseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat