Miten liitytään kymppi-kerhoon ja oletko liittynyt??

Vierailija

Siis jossain turistilennolla johonkin kanarialle varmaan aika mahdotonta... mutta onnistuisko esim. jos pidempi lento eri maanosaan?

Esim. jos on ylemmässä kerroksessa (tosin turistiluokassa), jossa on vähemmän paikkoja eli vähemmän porukkaa; osa kun jotain parempaa luokkaa ja turistiluokkaa vaan joku 50 paikkaa. Harmi että se osuus jolle nämä paikat saatiin, ei ole yölento.

Tai sitten vaan yölennolla ihan siellä tavis-turistiluokassa, onnistuukohan..?

Vessassa tuo pitäisi hoitaa koska mä en tykkää mistään "viltin alla" meiningistä, porukkaa siinä on ympärillä kuitenkin.

Onko se ihan mega-noloa, jos vessasta poistuu eka yksi ja sitten toinen vetääkin vielä vessan lukkoon kiinni..? Jos porukka huomaa... TAi vaihtoehtoisesti jos poistutaan yhdessä... (mutta haluaisin jäädä vielä kyllä rauhassa vähän "siistiytymään" ym.)

Ja toistan taas, että en ajattelekaan tätä jollekin charter-lennolle Euroopassa, vaan vähän pidemmälle reittilennolle.

Olisi vaan niin kiva extra hääpäivämatkan juhlistus :).

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Eilettäin rouva lupasi että kymppikerhoon liityyään jos cien hänet johonkin romanttiseen Keski-Euroopan kaupunkiin pidennetylle viikonlopulle...

Teknisesti onnistuu viuhahtamalla vessaan jopa lentoemojen nokan alla ja hiippailemalla pois, vaatii väh 2h lennon.

Vierailija

Olen pari kertaa ollut koneessa, kun pari tulee vessassa peräkkäin pois ja porukka puhkeaa taputuksiin ja suosionosoituksiin ja lentoemäntä tuo pariskunnalle - kosteuspyyhkeet. Parit on niin noloja, että ei paremmasta väliä. Vielä poislähtiessä lentokoneen stuertti on "tervetuloa uudelleen" sijaan toivottanut "tervetuloa kymppikerhoon". Ikimuistoista - joo varmaan - mutta itse en erityisemmin nauti siitä, että minulle taputetaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa ollut koneessa, kun pari tulee vessassa peräkkäin pois ja porukka puhkeaa taputuksiin ja suosionosoituksiin ja lentoemäntä tuo pariskunnalle - kosteuspyyhkeet. Parit on niin noloja, että ei paremmasta väliä. Vielä poislähtiessä lentokoneen stuertti on "tervetuloa uudelleen" sijaan toivottanut "tervetuloa kymppikerhoon". Ikimuistoista - joo varmaan - mutta itse en erityisemmin nauti siitä, että minulle taputetaan.

Hahh.. :D luin kanssa just vastaavan tapauksen netistä ja että oli joku pakettimatka, ja ko. parille oli koneessa olleet henkilöt kuittailleet mukamas koko loman jos törmäsivät kohteessa.

Itse asiassa, jos noin kävisi, niin sehän kannattaisi ottaa sankarimeiningillä, taputuksiin tuulettaa, kumarrella, heittää yläfemmat että yess...

Kateelliset ne irvailee.

Kosteuspyyhkeet ottaisin varmaan olkalaukussa itse mukaan, joten voisin kuittaa lentoemännälle "thank you m'am but I have already mine", ja yleisölle kuitata "thanks for the applauds, celebrating with us our 25th, the Silver, anniversary".

Ja sitten voisi tilata näkyvästi vaikka shamppanjaa.

ap

Vierailija

Tosikiva seistä siinä oven takana ja huomata, että ensin vessasta tulee ulos mies, mutta ovi jää lukkoon. Sitten kun pyydän lentoemäntää siihen avuksi, että mikä nyt, kun ovi ei aukea, niin sieltä kurkka nainen, joka sanoo, että hetki vaan, mä siistiydyn. Se on vessam siellä ulostetaan ja virtsataan ja se on se pikkuruinen tila, jonne jonotetaan. Miksi siellä pitää naida? Kerran yksi iso ja vihainen mies hakkasi vessan ovea ja huusi, että lopettakaa se naiminen, täällä on muitakin matkustajia.

Jos lentokoneet olisi tarkoitettu rakkauden aktiin, siellä olisi sitä varten erilliset tilat!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, saako kysyä muistatko, mitä reittejä ja/tai minkä yhtiöiden koneita oli? (MIetin että missä yhtiöissä suhtaudutaan mitenkin... onhan tässä eroja.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tosikiva seistä siinä oven takana ja huomata, että ensin vessasta tulee ulos mies, mutta ovi jää lukkoon. Sitten kun pyydän lentoemäntää siihen avuksi, että mikä nyt, kun ovi ei aukea, niin sieltä kurkka nainen, joka sanoo, että hetki vaan, mä siistiydyn. Se on vessam siellä ulostetaan ja virtsataan ja se on se pikkuruinen tila, jonne jonotetaan. Miksi siellä pitää naida? Kerran yksi iso ja vihainen mies hakkasi vessan ovea ja huusi, että lopettakaa se naiminen, täällä on muitakin matkustajia.

Jos lentokoneet olisi tarkoitettu rakkauden aktiin, siellä olisi sitä varten erilliset tilat!

niin. näin juuri, osittain!

Siksi en ole tätä edes ennen ajatellutkaan, vaikka olen matkustanut paljon.

En edes pitkillä lennoilla, koska a) mies ei mukana tai b) ollut charter-lento.

Mutta nyt ei ole kumpikaan noista esteenä ,ja vielä paikat osastosta jossa vähemmän porukkaa (harmi vaan ettei yölennolla). (Eli oletus että tuolla ei ole koko ajan vessaan kauheita jonoja.)

Tai yölento-osuudella, vaikka on norm. turistiluokka, on kuitenkin lentoyhtiö joka ehkä VÄHÄN parempi kuin norwegian/tuifly-osasto, jossa en ole harkinnutkaan. (Taas oletus ettei vessaan voi olla läpi yön koko ajan kauheita jonoja, pohjakartan mukaan vessoja on paljon.)

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahh.. :D luin kanssa just vastaavan tapauksen netistä ja että oli joku pakettimatka, ja ko. parille oli koneessa olleet henkilöt kuittailleet mukamas koko loman jos törmäsivät kohteessa.

Itse asiassa, jos noin kävisi, niin sehän kannattaisi ottaa sankarimeiningillä, taputuksiin tuulettaa, kumarrella, heittää yläfemmat että yess...

Kateelliset ne irvailee.

Kosteuspyyhkeet ottaisin varmaan olkalaukussa itse mukaan, joten voisin kuittaa lentoemännälle "thank you m'am but I have already mine", ja yleisölle kuitata "thanks for the applauds, celebrating with us our 25th, the Silver, anniversary".

Ja sitten voisi tilata näkyvästi vaikka shamppanjaa.

ap

Lentoemäntä sanoisi, että nämä ovatkin miehellenne! Eikä toisi sitä samppanjaa vaan toteaisi, että valitettavasti teille ei tarjoilla. Vessa on tarkoitettu ihan muuhun kuin seksiin.

Vierailija

Kymppikerhoon liittyminen ei kiinnosta vähääkään. Enpä keksi epäeroottisempaa paikkaa kuin lentokoneen pikkuruinen ja ahdas vessa, jonoja on jatkuvasti ja turbulenssi osuu kohdilleen juuri silloin kun itse olet vessavuorossa. Juu ei kiitos, naiskennella voi sitten vaikka siellä matkakohteessa ihan hotellissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt ei ole kumpikaan noista esteenä ,ja vielä paikat osastosta jossa vähemmän porukkaa (harmi vaan ettei yölennolla). (Eli oletus että tuolla ei ole koko ajan vessaan kauheita jonoja.)

Tai yölento-osuudella, vaikka on norm. turistiluokka, on kuitenkin lentoyhtiö joka ehkä VÄHÄN parempi kuin norwegian/tuifly-osasto, jossa en ole harkinnutkaan. (Taas oletus ettei vessaan voi olla läpi yön koko ajan kauheita jonoja, pohjakartan mukaan vessoja on paljon.)

ap

Kihottaako sua oikeasti muiden ulosteet? Ja haluat nauttia niistä 25v hääpäivän kunniaksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kymppikerhoon liittyminen ei kiinnosta vähääkään. Enpä keksi epäeroottisempaa paikkaa kuin lentokoneen pikkuruinen ja ahdas vessa, jonoja on jatkuvasti ja turbulenssi osuu kohdilleen juuri silloin kun itse olet vessavuorossa. Juu ei kiitos, naiskennella voi sitten vaikka siellä matkakohteessa ihan hotellissa.

Niin no ei se välttis olisi just se paras kokemus, mutta jotain erilaista. Elän niin vähän ylipäänsä että kai sitä joskus saisi elää.

Niitä tavallisia kokemuksia voi sitten harrastaa siellä hotellissa.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kihottaako sua oikeasti muiden ulosteet? Ja haluat nauttia niistä 25v hääpäivän kunniaksi?

Ööh, mä en tajua tätä pissa-kakka-fetissi mielleyhtymää, joka porukalla heti on. Siis miten ja missä te olette lentäneet? Kuten kirjoitin, olen itse lentänyt suht' paljon (koska myös työssäni matkustelen), ja en muista oikeastaan koskaan että oikeasti olisi koneen vessa lainehtinut pissasta tai kakkaa näkynyt missään jne.

En muista tuommoista edes charter-lennoilta, mutta ehkä te olette lentäneet sitten vain ja ainoastaan niitä charter-lentoja ja sattunut kerran joku ikävä kokemus vastaan. ?

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no ei se välttis olisi just se paras kokemus, mutta jotain erilaista. Elän niin vähän ylipäänsä että kai sitä joskus saisi elää.

Niitä tavallisia kokemuksia voi sitten harrastaa siellä hotellissa.

ap

Lentoemäntien tehtävänä on vahtia, että vessaan ei mene kahta samaan aikaan. Voi olla miehellesi nolo hetki, kun lentoemäntä siinä vierellä ilmoittaa, että herra hyvä, wc on varattu, olkaa hyvä ja odottakaa hetki. Ja sinä kykit siellä pytyllä kosteuspyyhe kädessä, että koska saan erilaisen kokemuksen...

Joku lentoyhtiö tulkitsee kymppikerhoilun epäsiveelliseksi käytökseksi julkisella paikalla. Varo siis aasialaisten lentoyhtiöiden koneita.

Vierailija

Oksettaa edes ajatus naimisesta pienessä ja ahtaassa vessassa. Lentokoneen vessa on todella törkyinen, kun miehet kusee seisaaltaan heiluvassa koneessa ja virtsat lentää minne sattuu. Käyn vessassakin lentokoneessa vain jos on pakko.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat