Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka vetää mun kanssa kalsonkikännit?!

Pirjo-Liisa 25v
31.10.2015 |

Mulla tässä sipsiä ja Karjalaa eli tosi classy meininki. Mies kavereidensa kanssa kännäämässä ja pelaamassa joten ihan yksin olen. Aika huono on tilanteeni ilmeisesti kun kulutan aikaani täällä. Surkeaa on tämä elämä. Ei, vaan oikeesti, tosi hyvä fiilis :) Saa kerrankin olla rauhassa ja kuunnella huonoakin musiikkia. Kuka muu ryyppää yksin?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join jo hyvissä ajoin, eikä edes kalsareita ollut. Moneskos teillä on menossa?

Vierailija
42/43 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensäkin ihmetyttää minkä takia nämä elämäänsä tyytymättömät valittajat viitsivät vastata tämmöisiin ketjuihin? Eikö teillä ole muuta tekemistä? Meillä on tässä juttu kesken ja yhdet tulee kyselemään ikää sun muuta. MIKSI oi miksi? Tuleeko jotenkin hyvä mieli? Ei varmasti. Mulla vahva tunne, että teillä/sulla on paha mieli jostakin asiasta kun noin ikävästi ja agressiivisesti kirjoitatte. Älkää purkako sitä pahaa mieltä meihin joilla on kivaa.

-ap

Hei keskity nyt vaan kivoihin viesteihin ja jätä muut omaan arvoonsa, vai onko tapana juoda sitä rähinää?

Mä en IKINÄ juo rähinää :) Ihmettelen vaan miten muut jaksaa olla surkeita. Onko se jotenkin persoonassa vai onko huono päivä vai mikä on. Tavallaan harmittaa kyllä niiden puolesta. Jotenkin sitä tahtoisi muille yhtä hyvän olon kun itselleenkin. Asiat on vaan niin hyvin elämässä just nyt.

-ap

Vittu mikä lapsellinen idiootti sä ap olet! Lue kuule huomenna selvittyäsi tämän ketjun sepustuksesi niin ehkä tajuat. Tosin sulla varmaan ei huomenna ole "hyvä olo" kuten nyt kännissä. Säälittävää. 

Tykkäsin sun viestistä :D Se oli peukku ylöspäin! Mikä sun ongelma on? Mulla on ainaki helvetin hyvä fiilis :D Kohta tulee naapurit mun luo iltaa istumaan. Ootko sä kenties yksin? Just mitä aiemmin kuvailin, vauva tissillä, mies pettämässä? Mikä sun ongelma on? :D Onneksi mulla ei ole noin pahoja ongelmia, mun ongelma on se, että mun aikaisemmin ruuaksi laittama lohi loppui. Se oli tosi hyvää. Ihanaa iltaa joka tapauksessa sullekin. Ehkä sullekin vielä onni potkii. Saat hyvän miehen, löydät unelma työpaikan tai jotain. Nyt voit selkeästi hyvin huonosti :( Otan osaa. Jaxuja sulle!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme