Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakkalaki muuttuu: Rajat parveketupakoinnille, kielto mentolisavukkeille..Sanonpahan vain, että viimeinkin!Tätä on jo odoteltu!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Loistavaa!

Tosin, itse en kyllä kehtaisi mennä valittamaan jos alakertaan muuttaisikin tyyppi joka siellä estotta polttaa. Luulen että suuri osa jatkaa polttamistaan välittämättä laista, ja harva kehtaa mennä sanomaan saati sitten soittamaan poliisit. Sekopää kyylät tietenkin kyllä, mutta sekopääkyylän mainetta välttääkseen aiheellisetkin valitukset pidetään sisällä.

Vierailija

Toi parvetupakointi laki kuulostaa "hyvältä". Koska siihen ei tule ehdotonta kieltoa, niin ei tuosta tule hevon vittua. Tupakoimattomia häiritsee joka talossa ja tupakoitsijat väittävät, että savu ei kulkeudu...jne...jne

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toi parvetupakointi laki kuulostaa "hyvältä". Koska siihen ei tule ehdotonta kieltoa, niin ei tuosta tule hevon vittua. Tupakoimattomia häiritsee joka talossa ja tupakoitsijat väittävät, että savu ei kulkeudu...jne...jne

Parvekekieltohan on täysin naurettava, parvekkeella saa polttaa, jos ei ole haittaa, mutta ei saa, jos on haittaa. Noh, nämä kiellettyjen parvekkeiden polttajista osa siirtyy polttamaan sisällä ja veikkaan, että naapurit tulee kärsimään vieläkin enemmän kuin jos parvekkeella sauhuttelisivat...

Vierailija

Ihan sama, minä poltan parvekkeella tasan just silloin kuin huvittaa. Ja epäilen, että niin tekee moni muukin.

Suomessa osataan kyllä vääntää uskomattomia, tehottomia ja turhia lakeja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parvekekieltohan on täysin naurettava, parvekkeella saa polttaa, jos ei ole haittaa, mutta ei saa, jos on haittaa. Noh, nämä kiellettyjen parvekkeiden polttajista osa siirtyy polttamaan sisällä ja veikkaan, että naapurit tulee kärsimään vieläkin enemmän kuin jos parvekkeella sauhuttelisivat...

Parvekekiellosta, asun rivarissa, yläkerrassa on parveke, jossa voin käydä polttamassa, jos tämä sitten kielletään, ja vaikka en sisällä alkaisi polttamaan,  niin voin mennä alakertaan ja avata ulko-oven ja mennä pihalleni polttamaan. Eli ei hyötyä naapureiden kannalta, poltanko tokassa kerroksessa parvekkeella tai alhaalla oven ulkopuolella portailla... Kieltäkää rööki vaan ihan kokonaan!

Vierailija

Tupakointi pitäisi kieltää kokonaan aivan kaikkialta. Samoin kaikki muutkin päihteet ja terveyden pilaavat elintarvikkeet ja tuotteet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi pitäisi kieltää kokonaan aivan kaikkialta. Samoin kaikki muutkin päihteet ja terveyden pilaavat elintarvikkeet ja tuotteet.

Ei näitä uusia lakeja selvinpäin kestä, joten kielletään muut, mutta ei päihteitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näitä uusia lakeja selvinpäin kestä, joten kielletään muut, mutta ei päihteitä.

Päihteiden käytöstä on tosiaan turha rangaista. Se jos sekoilee tai menee ratin taakse vaikutuksen alaisena on toinen juttu. Siitä joutaakin antaa rankkua.

Vierailija

Olen pettynyt. Suomen pitäisi olla savuton vuonna 2020 eikä mitään kieltoja kieltojen perään. Vaikka ovathan ne silti positiivisia. Myöskin kun ravintolatupakointi kiellettiin niin kapinaa jaksoi kestää pari kuukautta. Sen jälkeen jokaiselle on ollut itsestään selvää, ettei julkisissa tiloissa enää tupakoida.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, minä poltan parvekkeella tasan just silloin kuin huvittaa. Ja epäilen, että niin tekee moni muukin.

Ei ole turhia lakeja kun naapurin haisuli pilaa mun ilman omassa olohuoneessani. Tupakoitsijoiden sikamaisuus taas on aivan käsittämätöntä. Jos kävisin paskantamassa naapurin olohuoneeseen, niin varmaan valittaisi hajusta sekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tästä elämästä ei ole vielä kukaan säilynyt hengissä. Siitäkään huolimatta, että on ollut polttamatta, juomatta, syömättä lihaa. Tiukasta nutturasta en ole myöskään löytänyt yhtään tutkimusta, joka todentaisi sen lisäävän elinikää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turhia lakeja kun naapurin haisuli pilaa mun ilman omassa olohuoneessani. Tupakoitsijoiden sikamaisuus taas on aivan käsittämätöntä. Jos kävisin paskantamassa naapurin olohuoneeseen, niin varmaan valittaisi hajusta sekin.

Paitsi että paskanhaju ei aiheuta naapurille ja sen lapsille syöpää että ei ole yhtä vakava asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parvekekiellosta, asun rivarissa, yläkerrassa on parveke, jossa voin käydä polttamassa, jos tämä sitten kielletään, ja vaikka en sisällä alkaisi polttamaan,  niin voin mennä alakertaan ja avata ulko-oven ja mennä pihalleni polttamaan. Eli ei hyötyä naapureiden kannalta, poltanko tokassa kerroksessa parvekkeella tai alhaalla oven ulkopuolella portailla... Kieltäkää rööki vaan ihan kokonaan!

:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat