Viikko laskettuun aikaan

Vierailija

Ja lähtö voi tulla millon tahansa!
Siltikään en oo vieläkään saanut aikaseks pakattua sairaalakassia.
Mikä siinä voi olla muka niin vaikeeta, ottaa se kassi ja laittaa tärkeimmät sinne.

Aina vaan ajattelen, että kohta pitäs pakata se kassiki, mut sit rupeen tekee jotai muuta ja se "unohtuu"..

Mites teillä jotka oottelette synnytyksen alkamista?

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla vasta 32+3, mutta supistelee välillä siihen malliin, että voisihan sen kassin jo pakata :D

Esikoisesta taisin pakata vähän ennen laskettua aikaa.

Vierailija

Ihme ohjelmanumero tämä kassin pakkaaminen! Itse laitoin edellisenä iltana hammasharja laukkuun jota muutenkin käytin. Synnytin toki suunnitellulla sektiolla joten mikään yllärilähtö ei ollut. Samoilla vaatteilla kotiuduin kuin millä sairaalaan menin. Mies toi vauvan kamppeet tullessaan. Ei siellä sairaalassa mitään ihmeellistä ehdi tarvitsemaan.

äire

Minulla LA vasta vuodenvaihteessa ja eipä ole kassia kerennyt miettimään.  Tietysti kotiintulovaatteet täytyy varata sekä tytölle että pojalle.   Kun ei nyt ole mitään varmuutta kumpi sieltä tulee?  Rakenneultrassa saatiin tosin epävarma tyttölupaus, mutta jotenkin minulle on tullut tunne, että voihan se pieni poikakin olla.   Niin ei voi poikaa laittaa kotimatkalle pinkeissä vaatteissa.

Vierailija

Mulla 33+jotain ja mua niin tympii tää touhu jo. Mä pakkasin esikoisesta kassin ku alko supistukset, synnytys kesti 3 vrk josta 2 olin sairaalassa joten oli kyllä reilusti aikaa ettiä kaikki maholliset laturit ja muut...ei se alussa sattunu niin paljon, alussa olin vaan ihan tolkuttoman ilonen siitä että se alko ja supistusten välillä tuntuu että olisi vähän hiprakassakin kun tunnelma on niin hilpeä. Sitten kyllä totuus iski, mutta hyvin ehdin pakata. Ja mieshän tulee sinne seuraavana päivänä täydennysten kanssa jos jotain puuttuu. Kamera ja sen laturi on ne kaikista tärkeimmät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihme ohjelmanumero tämä kassin pakkaaminen! Itse laitoin edellisenä iltana hammasharja laukkuun jota muutenkin käytin. Synnytin toki suunnitellulla sektiolla joten mikään yllärilähtö ei ollut. Samoilla vaatteilla kotiuduin kuin millä sairaalaan menin. Mies toi vauvan kamppeet tullessaan. Ei siellä sairaalassa mitään ihmeellistä ehdi tarvitsemaan.

Hmm....aina voi tulla yllätyksiä matkaan :)
Edellisen kun synnytin, huomattiinkin onneksi aika pian että vauva onkipeä.
Viikko jouduttiin sitten olemaan, tai sain valita menenkö kotio, mutta halusin olla vauvan kanssa.

Voi tulla aika kiire pakata tavarat kun supistukset alkaa, jos siihen asti odotan.

Eli koitan ottaa itseä niskasta kiinni ja laittaa ainakin tärkeimmät jo valmiiks.

-ap-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat