Naiset.tykkäättekö jos teitä kuvataa sängyssä?

Vierailija

Esim.hiukan pimppi kuvia/dildon kanssa?itse tykkään ottaa kuvia.kiihottaako tilanne jos miehenne kuvaa teitä?

Kommentit (13)

Vierailija

Kiihottaisi. Mies yrittää joskus ottaa kuvia jos vaikka spontaanisti vilautan sille tissit ja nostan paidan ylös mutta en tahdo sellaisia kuvia. Jos mulle ehdotettaisiin kunnon kuvaussessiota niin olisin heti mukana :) Joskus otan itsestäni alastonkuvia itse ja lähetän miehelle töihin tai missä nyt ikinä onkaan. Tykkäähän se :) Itse kyllä mielelläni vastaanottaisin samanlaisia kuvia hänestä mutta ei ole herunut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiihottaisi. Mies yrittää joskus ottaa kuvia jos vaikka spontaanisti vilautan sille tissit ja nostan paidan ylös mutta en tahdo sellaisia kuvia. Jos mulle ehdotettaisiin kunnon kuvaussessiota niin olisin heti mukana :) Joskus otan itsestäni alastonkuvia itse ja lähetän miehelle töihin tai missä nyt ikinä onkaan. Tykkäähän se :) Itse kyllä mielelläni vastaanottaisin samanlaisia kuvia hänestä mutta ei ole herunut. 

onko sulla ollu mitää seksialusasuja päällä kun oot ottannu kuvia?itse olen lähettänny vaimolle muutaman kuvan.esim.aamupäivästä hänelle.kun tiädän ett hänellä on krapula ja panettaa.ni vähän härnänny häntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko sulla ollu mitää seksialusasuja päällä kun oot ottannu kuvia?itse olen lähettänny vaimolle muutaman kuvan.esim.aamupäivästä hänelle.kun tiädän ett hänellä on krapula ja panettaa.ni vähän härnänny häntä.

No ei kyllä ole ollut. Ei me harrasteta noita seksiasuja. Se on aina aatamin asussa niin sanotusti kun paneminen alkaa. Mulla on ollut jotain "hepeneitä" mutta ne lähtee heti pois että ei ole tuollaiseen ollut tarvetta. Itse lähetän ne kuvat ihan kiusoitellen että vähän tissit näkyy mutta alapää jää kyllä piiloon. Joskus olen ollut tosi härski ja lähettänyt kuvan pillusta mutta se menee jo aika hardcoreksi :D Toivoisin mieheltäni kuvia seisovasta peniksestä mutta niitä en saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole ollut. Ei me harrasteta noita seksiasuja. Se on aina aatamin asussa niin sanotusti kun paneminen alkaa. Mulla on ollut jotain "hepeneitä" mutta ne lähtee heti pois että ei ole tuollaiseen ollut tarvetta. Itse lähetän ne kuvat ihan kiusoitellen että vähän tissit näkyy mutta alapää jää kyllä piiloon. Joskus olen ollut tosi härski ja lähettänyt kuvan pillusta mutta se menee jo aika hardcoreksi :D Toivoisin mieheltäni kuvia seisovasta peniksestä mutta niitä en saa.

kuulostaa hyvältä toi teidän homma.itse en kans tykkää mistää täys levitys kuvista.just semmosii miss näkyy tissit ja hiukan ehkä häpykumpuu.sähä voisit ehdotaa vastapalvelusta kuva kuvasta leikkiä?itse jo kiihottaa se.kuvan lähettämine.esim miten hän vastaa ym.leikitkö dildolla yksinää tai yhdessä?

vilivallaton

Vierailija kirjoitti:

Ei kiihota yhtään, päätyy vielä vahingossa tai tahallaan riidan/eron jälkeen väärään paikkaan.

Ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Sen takia itse olen tehnyt niin että kuvaan naista hänen omalla kameralla tai kännyllä jotta kaikki kuvat jää hänelle. Kuvaaminen on kiva harrastus, teen sen aina kuvattavan naisen omilla ehdoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko tietoinen että ne sun tissit ja pillut tallentuu myös vaikka kuinka moneen paikkaan, jos lähettelet niitä jollain älypuhelimilla? Ootte kyl tyhmää sakkia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko tietoinen että ne sun tissit ja pillut tallentuu myös vaikka kuinka moneen paikkaan, jos lähettelet niitä jollain älypuhelimilla? Ootte kyl tyhmää sakkia.

Idiootti xD No kannattaisko sun vaihtaa sun asetukset puhelimesta niin, että ne "tissit ja pillut" ei tallennu moneen paikkaan?! Mulla ainakin on asetukset niin, että ne kuvat tasan jää mun puhelimeen ja niihin viestiketjuihin joihin ne lähetän, eli miehelle. Et ilmeisesti osaa käyttää älypuhelintasi?

t. 1

N27

Tämä on jo viides sama kysymys muutaman kuukauden sisällä joltakin runkkarilta. Vastaus: En vieläkään pidä siitä, että minua valokuvataan. Videointi on eri juttu, mutta sitähän ei kysytty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo viides sama kysymys muutaman kuukauden sisällä joltakin runkkarilta. Vastaus: En vieläkään pidä siitä, että minua valokuvataan. Videointi on eri juttu, mutta sitähän ei kysytty.
no kysytää nyt sit ett tykkäätkö kun sua videoidaa?T. M 😊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen ollessa reissu töissä lähetän sille runkkaus kuvia .. On vähän pirteämpi kun runkkaa niitä kuvia
kuulostaa aika herkulta.saatko häneltä kuvia takas päin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voihan älypuhelimella kuvata naisen omaan käyttöön, ei niitä tarvitse jakaa mihinkään. Kuvaattavana olo kiihottaa. / Cessi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat