Olenko ainoa jonka mielestä Saagim on ihana?

Vierailija

Olen nuori nainen ja minun mielestäni Anu on kaunis ja tyylikäs toisin kuin tuo mitäänsanomaton seinäruusu Veitola. Ja hauskakin vielä, oikein hyvä huumorintaju Anulla!
Myöskin vahvalta ja itsenäiseltä vaikuttaa, eli siis kaikkea mitä Maria ei ole.
Ja Veitola on itsekin haukkunut monia ihmisiä esim siinä paskaohjelmassaan, eli hän todellakin ansaitsee kaikki "haukut" Anulta. Ihan Marian oma vika kun ottaa itseensä Anun jutut ja loukkaantuu.
Kertoo huonosta itsetunnosta se että pahoittaa mielensä tuollaisesta, Marian olisi pitänyt sanoa jotain takaisin Anulle mutta ei, kun on niin nössö. Anu on ihana ♡♡ You go girl! Vihaajat vihatkoon.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

No, sanotaan, ettei ärsytä minua sillä tavoin kuin monia muita. Provoilee julkisuudessa huvikseen ja tosikot suuttuu. 

Hyvännäköinen hän on. On tasan samanikäinen kuin minä ja vaihtaisin kyllä paikkaa ulkonäön puolesta milloin vain. 

Vierailija

No ainakin ne haukut oli ihan oikein Marialle. Maria on itse heikko. Ei osaa sanoa vastaan kovemman luonteen omaaville, mutta itse kyllä nälvii heikompiaan

Vierailija

Anu on mielestäni ihan mielettömän kaunis. Ja hänen kroppansa on ihan uskomaton, varsinkin kun kertomansa mukaan ei edes treenaa. Mutta ulosanti on ihan hirveää, enkä tajua miten jaksaa vuodesta toiseen arvostella suomalaisia naisia.

Vierailija

Anu olisi niiden kymmenen ensimmäisen ihmisen joukossa jotka lähettäisin oikein pitkälle matkalle Marsiin merkinnällä -ei palautusoikeutta-. Pääsisi Risto Mattikin vihdoin rauhaan tuolta touhottajalta.

Vierailija

Nyt tv-pamput, jotka täällä käytte kyyläämässä, lisää Saagimia telkkariin! Pois kaikki tyhmät ja rumat hahmonäyttelijät ym. joita vuodesta toiseen tunkee ruudusta parhaaseen katseluaikaan, joka kanavalla vuodesta toiseen toinen toistaan ällöttävämpää olemusta, mut kun ei tajuta, ei. Miks Suomessa on niin harvassa oikeasti kauniit ihmiset, jotka haluais tv:hen?

Vierailija

Ihana on ällötttävä sana. Hän on itsetietoinen ja vahva nainen omassa heikkoudessaan. En käyttäisi sanaa ihana. Ja vahvoja ja hemmetin heikkojahan me kaikki ollaan. Ulkonäkökysymykseen en vaivaudu ottamaan kantaa.

Vierailija

Mä en oikein jaa tätä näkemystä että huonoköytöksinen ja muita pilkkaava nainen nähdään "vahvana ja itsenäisenä". Ennemmin tuollaisen käytöksen takana on lähinnä huono itsetunto ja epävarmuus. Ei oikeasti vahvan ihmisen tarvitse pönkittää egoaan halveksumalla muita.

Vierailija

Anu, kun luet tätä, niin kampaajana sanon, että juurikasvu on törkeydessään ihan uskomattoman ruma,latvat täynnä kuivaa hamppua, ja meikkauksessa tarvitset opastusta, kuinka peität ne rypyt, joita sinulle on siunaantunut yllättävän paljon. Kai sinulla on hoitavia hiustenhoitotuotteita käytössä? Niin, onko?

Rakkaita terkkuja täältä Kampista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat