Sain tietää, että mies ei ollut täysillä kiinnostunut tapailuvaiheessa
Ollaan oltu yhdessä kaksi ja puoli vuotta. Nyt menee hyvin. Sain tietää, ettei mies ollut minusta ihan täysillä kiinnostunut tapailun/suhteen alussa. Tai epäili aika paljon ensimmäisen puolen vuoden aikana. Meille tuli kieltämättä aika paljon sanomista alussa.
Mies oli jättänyt kaverinsa kanssa käymänsä fb-keskustelun auki koneelle. (Tiedän, ei olisi saanut katsoa!) Siinä oli vai pari viestiä eiliseltä. Aikaisemmat oli kahden vuoden takaa. Näissä aikaisemmissa mies totesi, "pitäisi vaan olla joku, josta olisi kunnolla fileissä ja jota lähteä kunnolla jallittamaan". Tuolloin oltiin tapailtu kolme kk.
Tuli niin h******n paha mieli. Sanokaa nyt, onko aihetta loukkaantua vai onko tuo jo vanha asia?
Kommentit (54)
Kyllä varmasti useimmilla on epävarmuuden tunteita suhteen alussa. Se voi käydä ilmi myös niin, että ajatellaan että " en mä nyt tiedä olenko niin kiinnostunut tai ei tästä taida tulla mitään" Ja näitä ajatuksia kerrotaan sitten kavereille.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tossa ole kyse siitä (tai omalla kohdalla ei ainakaan olisi), että just mun pitäis olla heti maailman ihanin nainen miehen mielestä. Vaan kyse on siitä, että minkälainen tahdoton lapanen alkaa tapailun ja seurustelun, vaikka ei oikeesti innosta. Kuka haluaa sellaisen miehen tai naisen, joka on jonkun tarpeeksi päättäväisen ihmisen vietävissä?
No hän nyt kuitenkin oli se joka minua liehitteli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies on ihan raivona, ja ihan syystä. Oli kuulemma ollut vitsi, ettei ollut fileissä, mutta enpä usko. Korosti vaan sitä, miten hyvin meillä on nyt mennyt.
Kadun tekoani todella paljon.
En taida olla mikään unelmien nainen: en vie jalkoja alta ja olen vieläpä epäluotettava stalkkeri.
En tiedä, jatketaanko tässä nyt sitten erillään.
Ap
Mikä olis eron syynä?
Huono itsentunto, epäluotettavuus ja stalkkaaminen.
Onko teistä väärin ajatella, että oma mies pitäisi erityisenä eikä haikailisi muiden perään? Tuossa vaiheessa olisi pitänyt olla alkuhuuma.
Ap
Luitko sä esimerkiksi mun viestiä ollenkaan? Jossa kerroin, että mies rakastui vasta 2,5 vuoden jälkeen?
Lähde tästä: mies oli jättänyt FB:sä tahallisesti auki. Tuo on narsistin keino nujertaa. Hienovaraista, kieroa toimintaa mieheltä ja bonuksena tunnet syyllisyyttä siitä, että luit hänen viestejään. Tarkoituksena on alistaa sinut, ja saada sinut tilaan, jossa kuvittelet miehen olevan jotakin uskomattoman hienoa ja upeaa, jonka olet nyt onneksesi saanut itsellesi. Minä miettisin kahdesti haluaisinkin jatkaa miehen kanssa. En myöskään luota ihmisiin, jotka käsittelevät henkilökohtaisia asioita face-viestien kautta. Oliko tämä uskottu edes miehelle läheinen ystävä, vai vaan joku mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tossa ole kyse siitä (tai omalla kohdalla ei ainakaan olisi), että just mun pitäis olla heti maailman ihanin nainen miehen mielestä. Vaan kyse on siitä, että minkälainen tahdoton lapanen alkaa tapailun ja seurustelun, vaikka ei oikeesti innosta. Kuka haluaa sellaisen miehen tai naisen, joka on jonkun tarpeeksi päättäväisen ihmisen vietävissä?
No hän nyt kuitenkin oli se joka minua liehitteli.
Ap
Vielä pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ap ja muut naiset tykkäätte, jos miehet stalkkaa teidän fb-juoruilut ?
Ei tietenkään kovin mukavasti tehty yksityisyyden kannalta, mutta eipä sieltä vastaavia keskusteluja miehestä löytyisi tai hänelle syytä pahoittaa mieltä.
Ap
Kaikilla ei varmaan ole sitä alkuhuumaa ja toisaalta monet eroaa vaikka olisi ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies on ihan raivona, ja ihan syystä. Oli kuulemma ollut vitsi, ettei ollut fileissä, mutta enpä usko. Korosti vaan sitä, miten hyvin meillä on nyt mennyt.
En taida olla mikään unelmien nainen: en vie jalkoja alta ja olen vieläpä epäluotettava stalkkeri.
Ap
Mikä olis eron syynä?
Onko teistä väärin ajatella, että oma mies pitäisi erityisenä eikä haikailisi muiden perään? Tuossa vaiheessa olisi pitänyt olla alkuhuuma.
Ap
Minä tein samoin kuin miehesi. Mutta kysymys ei ollut ettenkö olisi ollut ihastunut/ kiinnostunut. Mua vähän pelotti. Kaikki ne tunteet, se oli vuoristorataa.
Alussa heittelehtivät tunteet (jopa tuon viestin tunne on hyvin voinut olla vain ihan hetkellinen) on NORMAALIA suhteen alkupuilella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä olis eron syynä?
Ap
Ei minulla koskaan ole ollut mitään alkuhuumaa sen enempää suhdeasioissa, vaihto-opiskeluissa kuin missään muussakaan perinteisessä huumajutussa. En vain ole sellainen persoona. Sääli, jos sen takia en jollekin kelpaa suhteeseen.
Mullakin tulis varmasti paska fiilis tollasesta, joten ymmärrän tunteet.
kuitenkin, mennyttä ei voi muuttaa. Itse en utelisi liikaa, tulee vaan kurja olo vaikka kaikki on ok!
Itse oon kans hitaasti lämpenevää sorttia. Nykyisen miehen kun tapasin, niin vois melkeen sanoa etten ollut kovin kiinnostunut :D lähinnä kokeilin. Mutta niin sitä vaan ollaan kymmenisen vuotta oltu yhdessä, ja onnellisia ollaan edelleen. Se rakkaus alkoi pikkuhiljaa, ja samalla alettiin sitten seurustella pikkuhiljaa. Ja tämä ei tosiaan tarkoita, että jokin miehessäni ei olisi juuri täydellistä, ihmiset vain ei kaikki rakastu päätäpahkaa. Luulisin että sinunkin mies olisi jättänyt leikin sikseen, jos muusta olisi kyse. Sitä usein vain haikailee aluksi jonkin sellaisen perään, mitä ei olekaan. Just tollanen "jonka perässä juosta" tyylinen puhe harvoin kohtaa todellisuutta.
Onni että kahelin stalkkeri-ap:n mies pääsee parempien perään.
On ihan normaalia olla suhteen alkuvaiheessa epävarma omista tunteistaan tai toisen tunteista. Jos tunteita ei ole tai ei muuten vain sovita yhteen, niin kai se suhde yleensä lopahtaa. Jos olette olleet jo pari vuotta yhdessä ja teillä menee hyvin, niin sittenhän kaikki on kunnossa. Tee päätökset tämänhetkisen tilanteen perusteella.
Ehkä mies ei tosiaan halua olla kanssani enää tämän stalkkausepisodin jälkeen. Ei olla puhuttu kasvotusten, koska ei ole kotona.
Ap
Onko alkuhuumassa usein kyse ulkonäöstä?
Vierailija kirjoitti:
Olenkin miettinyt, että enkö ole tarpeeksi nätti, että hän hullaantuisi minusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkin miettinyt, että enkö ole tarpeeksi nätti, että hän hullaantuisi minusta.
Ap
Voi olla, mutta ulkonäöllesi et juuri mitään voi. Ei sinusta silloin muutkaan hullaannu, joten turhaan hyvän suhteen pilaat. Kaikki meistä ei voi olla miesten kuolaamia kaunottaria.
Mies oli myöskin sanonut kaverilleen, että aika on kullannut muistot eksästä. Totesi, että on minua kohtaan epäreilua verrata minua noihin kullattuihin muistoihin.
Ei olla siis vieläkään selvitetty asiaa, kun mies on reissussa.
Ap
Osa miehistä tyytyy ihan OK naiseen kun ei sitä eniten haluamaansa jostain syystä saanut, ap:n huoli on ihan syystäkin se mitä mies sinusta nykyisin mahtaa edes ajatella jos voi tapailla jopa 3 kk ilman fiiliksiä.
Ap