Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveetä kun kaikki kaupat on kiinni!

Vierailija
31.10.2015 |

Sääliksi käy turisteja, jotka pyörivät ihan hämmentyneinä Stadin kuolleessa keskustassa. Ei

missään muualla kuin Suomessa oo tällästä!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on pyhä ja kaupat kiinni! Kerrankin koko viikonloppu vapataa(kouluhommia). T. Opiskelija kaupankassa

Vierailija
22/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu tätä nykypäivää. Ei yhtä päivää kestetä ilman kauppojen aukioloa. Jotain muutakin sisältöä kannattanee hankkia elämään kuin kaupat.

Eikä aloituksessa ollut kärsijöinä suomeen tulleet turistit? Älä meitä helvetti syytä jos säälimme turisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkipyhät on kyllä pahimpia. Inhottava fiilis kun niinä harvoina hetkinä kun olisi aikaa mennä jonnekin niin kaikki paikat on kiinni.

Tuli paha mieli sinun kirjoituksesta.

Sinun mielestäsi sinulla on oikeus arkipyhinä olla kotona mutta minulla ei?

T:Myyjä.

Vierailija
24/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolat, museot, teatterit, nähtävyydet on auki. Konsertteja jokapuolella ja sääkin on hyvä. Miksi turistien pitäisi shoppailla ruokakaupoissa? Harvoin lomamatkoilla shoppailen ruokakupoissa.

ja kyllä muuallakin on paikt kiinni. Itse olen ulkomailla ollut uudenvuodenpäivänä, eikä ravintolatkaan olleet auki, ikä mikään museo tai nähtävyys. Onneksi löytyi yksi pizzapaikka huoltoaseman yhteydessä, joka oli auki.

Vierailija
25/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole MIKÄÄN auki.

Täällä on perse lähes auki. Viimeiset rahat käytän lottoon, röökiin ja kaljaan. Maanantaina sentään tulee asumistuki. Aah, hah, hah, haa. Mörköjen yö on krapulassa.

Vierailija
26/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu tätä nykypäivää. Ei yhtä päivää kestetä ilman kauppojen aukioloa. Jotain muutakin sisältöä kannattanee hankkia elämään kuin kaupat.

Eikä aloituksessa ollut kärsijöinä suomeen tulleet turistit? Älä meitä helvetti syytä jos säälimme turisteja.

Miksi säälit turisteja tällaisen takia? Jos ei ota selvää ennen reissuun lähtöä tällaisista asioista, niin itseensä voi syyttää. Ei ne nälkään ja kylmyyteen kuole, vaikka Prisma ja Gina Tricot on kiinni.

Vierailija
27/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa (varmaan koko Ranskassa) ei saa tupakkaa sunnuntaina ollenkaan. Savukkeet myydään erityisissä tupakkakaupoissa ja ne ovat sunnuntaisin kiinni. 

Kauhea yllätys minun kaltaiselleni nikotinistille. Onneksi respassa auttoivat ja laittoivat kimpassa mulle kymmenen tupakkaa omista askeistaan. 

Vierailija
28/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tähän ketjuun tullut paljon tiukkapipojen kommentteja.

Vierailija
29/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menepä Keski-Eurooppaan niin on vaikea löytää mitään auki olevaa kauppaa edes tavallisena sunnuntaina tai myöhemmin arki-iltaisin tai lauantaisin.

Meidän lähisiwa on auki 23 asti mutta tuskin sinne on tarvetta mennä. Kummallista, että ihmisten nykyään pitäisi päästä kauppaan joka ikinen päivä ja mieluiten ympäri vuorokauden.

Näin on, esim. Itävallassa ei edes tavallisena sunnuntaipäivänä ole kauppoja auki pienemmissä kylissä eikä edes Wienissä. Joitakin pieniä putiikkeja, joista saa leipää ja kahvia, sekä joitakin turisteille suunnattuja rihkamaputiikkeja voi olla auki, mutta ei sitten muita kauppoja. Miksi aina vedotaan tuohon todella typerään valheelliseen "kun ei missään muuallakaan ole näin."

Vierailija
30/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla olin ensimmäisen kerran ihan itsekseni ulkomailla 18-vuotiaana. Oli tosi ihmeellistä, kun oli (Israelissa) näitä 24/7 kauppoja joka nurkalla. 

Silloin täällä Suomessa kaikki kaupat olivat kiinni joka ikinen sunnuntai. Lauantaisikin vain yhteen. Kioskit olivat auki, mutta eivät nekään näin pitkään. Asematunneli oli ainoa paikka, jossa silloinkin kaupat olivat auki sunnuntaisin. 

Hengissä siitäkin selvittiin :D Ei sitä silloin osannut edes kyseenalaistaa. Näin vain oli!

Vierailija
31/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessani lähikauppa meni kiinni lauantaina klo 14 ja aukesi seuraavan kerran maanantaina.

Mutta se oli ennen se, nyt ei tule kuuloonkaan, että kauppa menisi kiinni parhaaseen myyntiaikaan.

Itsekin haluaisin käydä ostoksilla silloin kun haluan.

Vierailija
32/32 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli sinun kirjoituksesta.
Sinun mielestäsi sinulla on oikeus arkipyhinä olla kotona mutta minulla ei?
T:Myyjä.

Tekijöitä aina löytyy pyhäkorvauksilla. Vaikka sitten extraamaan.

t. pomo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme