Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, oma vajaa kaksivuotias ottaa pannuun.

Vierailija

Eli tähän on tultu. Rakkauden tunteet lasta kohtaan ovat muuttuneet vain aivan sietämättömäksi vitutukseksi ja ärtymykseksi. Tuntuu pahalta tuntea näin, mutta ei mahda mitään vaikka kuinka koittaisin joka päivä muuttaa sitä, koska kaikkihan on mun asenteessa eikä lapsessa itsessään ole mitään vikaa, Sehän on vain tavallinen uhmaikäinen jolta on korvat menny kiinni joksikin määrittelemättömäksi ajaksi. 

Lapsi menettää hermonsa kaikkialla ja kaiken kanssa. Oli kyseessä sitten vaate, lelu tai huonekalu. Joka ikinen käyntikerta potalla tai vaipan vaihtaminen on yhtä itkupotkuraivaria ja siinähän ne tarpeet ehtii tulla aina sinne vaippaan eikä pottaan. 

Oma lapsi on vain raivostuttava apina, vaikka kuinka pohjimmiltani rakastaisin. Mitä minä teen? Mua väsyttää.

Kommentit (3)

Jaahas

Hanki lapselle hoitaja viikonlopuksi ja huili! Jos kuivaksioppiminen/pottailu ei onnistu niin lopeta se, elämästä on turha tehdä vaikeampaa kuin se onkaan, lahjo vaikka pastillilla ja jos ei niin ei. Ota käyttöön arestittaminen ja suorita sitä tiukasti. Raivareihin se ei auta, silloin voit sanoa lapselle, että voitko mennä omaan huoneeseesi raivoamaan, jos ei mitään järkevää syytä huudolle ole. Neuvo lasta rauhottumaan ja hengittämään, jos on vielä mahdollista ottaa jotain kontaktia ennen kuin pahin raivari tulee, sano että autat, katsotte yhdessä.

Oma lapseni veti kilarit joka asiasta joka ei onnistunut aivan samantien ja se oli hermoja raastavaa, tsemppiä :)

Vierailija

Eipä tuolle enää ole oikein mitään tehtävissä.

Onneksi itse en koskaan erehtynyt hankkimaan lapsia. Voin vain kuvitella sen vitutuksen määrän, jolta olen säästynyt!

Vierailija

Hermojen kireys on väsymyksen oire. Koeta saada omaa aikaa keinolla mullä hyvänsä. Mielellään saannöllisesti. Hermojen menettäminen välillä on ihan normaalia, kunhan väliin mahtuu myös hyviä hetkiä. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat