Ihminen ei ole vapaata riistaa ulkonäön arvostelulle, jollei tee työkseen esim missin uraa

Vierailija

Ymmärtääkö miehet tätä, ymmärtääkö naiset tätä? Jollei aseta itseään tahallaan sille alttiiksi niin ihmisen ulkonäköä ei ole millään muotoa sopivaa arvostella. Oli sitten kyse kehosta,kasvoista,kehonrakenteesta jne.

Kommentit (5)

Vierailija

Jokainen julkisuuden henkilö on asettanut itsensä alttiiksi ulkonäön arvostelulle. Ihan tahallaan. Omaa syytään. Tavikset on eri asia, heitä ei yleensä nimellä julkisesti arvostellakaan.

Vierailija

Ei ole tapana arvostella ihmisten ulkonäköä, asia ei kiinnosta minua oikeastaan yhtään. Muutenkaan en jaksa juoruta tai jauhaa paskaa ihmisistä, ei ole koskaan ollut minun juttu, en halua tuollaiselle tuhlata turhaan energiaa ja ajatusta, maailmassa paljon parempiakin asioita pohdiskeltavaksi ja juteltavaksi, muutenkin vihaan jossain negatiivisessa fiiliksessä piehtaroimista.

M39

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapana arvostella ihmisten ulkonäköä, asia ei kiinnosta minua oikeastaan yhtään. Muutenkaan en jaksa juoruta tai jauhaa paskaa ihmisistä, ei ole koskaan ollut minun juttu, en halua tuollaiselle tuhlata turhaan energiaa ja ajatusta, maailmassa paljon parempiakin asioita pohdiskeltavaksi ja juteltavaksi, muutenkin vihaan jossain negatiivisessa fiiliksessä piehtaroimista.

M39

Ylläri, ettei keski-ikäistä miestä kiinnosta ulkonäkö :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Ylläri, ettei keski-ikäistä miestä kiinnosta ulkonäkö :D

En ole aina ollut keski-ikäinen :) Minusta toisten ulkonäön arvostelu on aina ollut halpamaista, tuntuu että moni haluaa iskeä vyön alle ja loukata sellaisesta asiasta jolle joku ei voi mitään, raukkamaiseksikin sitä voi kutsua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat