Miten tupakanhimosta pääsee eroon?

Vierailija

Olen ollut nyt reilun 6kk polttamatta ja hyvin on mennyt. Mutta nyt join yhden siiderin ja tupakantuska heräsi ja on ihan valtava! Oon niin lähellä etten lähde ostamaan tupakkaa. Miten tästä pääsis ylitse fiksuimmin? En oikeasti haluaisi polttaa, mutta tekee aivan hirveästi mieli tupakkaa just nyt. Help me!!

Kommentit (9)

Vierailija

Sen takia sinulla tekee nyt mieli tupakkaa kun olet antamassa periksi "lakossasi". Olet todistanut itsellesi voivasi olla ilman ja nyt sitten haet tekosyytä että voit  taas vedellä pitkiä henkosia.

Tupakan himosi loppuu siihen jos miellät sen että olet lopettanut polttamisen ja näin ei ole mitään mieltä unelmoida polttamisesta.

Vierailija

Hmm.. mielenkiintoinen pointti. Mä itseasiassa yhdistän tän tuohon siideriin. Että tupakanhimo syttyi sen takia, koska aina ennenkin (mulla) siideri ja tupakka on kuulunut samaan pakettiin. Samalla tavalla kuin joillakin kahvi ja rööki on yhtä tai että ruokailun jälkeen pitää päästä tupakalle. Mulla se on selkeästi tää siideri.

Vierailija

Ymmärrän sinua täysin, olen ollut samassa tilanteessa. Jostain syystä alkoholi laukaisi mullakin kauhean tupakan himon. Itselläni auttoi se, kun keksin oheistoimintaa, ns. korvikkeen tupakalle. Mitä se sinulla voisi olla? Mistä ns. terveellisistä asioista pidät? Yritä pitää mielesi lujana, kun olet jo noin pitkälle päässyt. Tsemppiä.

Vierailija

Tupakanhimo ei taida loppua koskaan? Olin 2 ja puolivuotta polttamatta ja aloitin uudestaan. Sen jälkeen lakot kestäneet korkeintaan viikon. Kahvi ja alkoholi on tupakkalakkoilijan pahimmat laukaisijat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaihda körssi pajaan. Se ei ole yhtä epäterveellistä eikä tarvitse savutella yhtä usein.

Juu muheva ei aiheuta niin vittumaisia viekkareita kuin nikotiini.

Vierailija

Käy ostamassa sähkötupakka. Suomestahan niihin ei saa nikotiini nestettä, mutta kyllä se nikotiinitonkin pikku pöhnässä ajaa saman asian.

Vierailija

Mä oon ollut nyt reilun vuoden polttamatta ja näön välillä unia joissa ratkean polttamaan. Poltan oikeen antaumuksella ja se on niin ihanaa että oksat pois. Mutta se kun alan heräämään luulen oikeesti olleeni tupakalla on aivan kamala! Sitten tulee iso helpotus kun tajuaa sen olleen vain unta 😁  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käy ostamassa sähkötupakka. Suomestahan niihin ei saa nikotiini nestettä, mutta kyllä se nikotiinitonkin pikku pöhnässä ajaa saman asian.

Kynästähän voi muokata sellaisen, että sillä pystyy höyryttämään presuja ja siten ei tarvitse tilata kalliita nesteitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat