Olenko jotenkin vammainen

Vierailija

eli ongelmani on tämä etten osaa itkeä. Esim. hautajaisissa minua pikemminkin pyrkii naurattamaan kun toiset nyyhkii, jopa vollottaa. Olen koko ikäni kärsinyt tästä ongelmasta ja toivonkin hartaasti etten enää joutuisi menemään kenenkään hautajaisiin. Tiedän kyllä kuka itkuni on tuhonnut mutta olen antanut hänelle mielessäni anteeksi, olisi ihanaa joskus itkeä kaikki ne itkemättömät itkut jotka sisälleni ovat patoutuneet.

Kommentit (2)

Vierailija

Ehkä sinua ei vaan itketä? Jotkut ihmiset pitävät muiden tunteita hauskoina, esim surua tai kidutusta jne. Sellaiselle joku kauhuelokuvan kidutuskohtaus on kuin sirkukseen pääsisi.

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Vierailija kirjoitti:

eli ongelmani on tämä etten osaa itkeä. Esim. hautajaisissa minua pikemminkin pyrkii naurattamaan kun toiset nyyhkii, jopa vollottaa. Olen koko ikäni kärsinyt tästä ongelmasta ja toivonkin hartaasti etten enää joutuisi menemään kenenkään hautajaisiin. Tiedän kyllä kuka itkuni on tuhonnut mutta olen antanut hänelle mielessäni anteeksi, olisi ihanaa joskus itkeä kaikki ne itkemättömät itkut jotka sisälleni ovat patoutuneet.

Aspergerit nauraa usein ihme kohdissa (esimerkiksi elokuvissa). Tekaiseppa testi.

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat