Pahin suustasi päässyt sammakko?

Vierailija

Viimeisenä työharjoittelupäivänä jäähyväiskahveilla käskettiin kertoa kokemuksiani harjoittelusta. No, väsyneenä lipsautin kuinka vaikeaa minulla oli olla, kun kollegat olivat hankalia ja työilmapiiri muuttui negatiiviseksi (kesken jakson alkoivat firmassa yt:t). Muistan yhä sen jäätävän hiljaisuuden ja kollegojen tyrmistyneet ilmeet. En tietenkään suoraan sanonut noin, mutta puheistani sai hyvin tuon kuvan.

Kommentit (5)

Vierailija

Minusta vähän tuntuu että mulle voi jo sanoa aika lailla mitä vain, enkä enää ees jaksa loukkaantua oon kuullut jos jonkinlaista, siis ihan perus haukkumisten lisäksi. Mua ei kiinnosta oikeastaan enää. Jostain syystä kaikkeen siedättyy, ja on vaan sellanen hohhoijjakkaa olo. Mulla ei taida enää olla heikkoa kohtaa??:o Vitsit, mikä oivallus.

Vierailija

Tuumailin joskus hautausmaalla eräästä hyvin suositusta ja suurinpiirtein joka toiselta haudalta löytyvästä halpakauppakoristeesta, etten pidä niistä sitten yhtään ja ovat mielestäni hyvin tökerön ja ruman näköisiä. Seurassani ollut nainen sitten tuumasi vain, että hän kyllä pitää niistä, hankki sellaisen juuri äitinsäkkin haudalle...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat