Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka huumorintajuton pitää olla ettei ymmärrä Anu Saagimin heittävän läppää?

Vierailija

Anu on hauska nainen. Miten kukaan voi oikeasti ottaa sen puheet tosissaan? Mä ainakin viihtyisin Anun seurassa ja luultavasti kun huomaisi että mä ymmärrän sen jutut läpiksi saisin hänestä varmasti sen syvällisemmän puolen esiin kun hänen ei enää tarvitsisi näytellä.
Anua varmasti ärsyttää ihmisten tiukkapipoisuus. Siksi hän jatkaa läpänheittoaan kun huomannut miten tosikkoja ihmiset on.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Olen samaa mieltä. Minustakin on kiva loukata ihmisiä julkisesti ja sitten sanoa, että vitsivitsi. Mitä enemmän saan yleisöä läpänheitolle ja mitä kipeämpään kohtaan osun, sen parempi mieli kaikilla. Erityisen kiva on heittää läppää muiden keskenmenoista (no ei susta olis äidiksi ollutkaan, kun olet tuollainen lehmä) tai ulkonäöstä (mä niin ymmärrän sun miestä kun se voi naida sua vain pimeässä takaapäin). Nautin myös siitä, kun saan suoraa sanoa mielipiteeni vääristä vaatteista, väärästä tyylistä ja keskustelukumppanin köyhyydestä.

Vierailija

Tottakai se esittää jotain, mutta kun huumorinlaji on ilkeilyä ja vittuilua yksisuuntaisesti, se ei huvita minua. Tunnekylmän persoonallisuushäriöisen käsitys huumorista ei iske. Lapsensa hylännyt narsistinen noita-akka se on.

Vierailija

Se nyt on kuitenkin pelkkä kulahtanut neuvostolehmä jonka elämän suurin saavutus on ollut päästä rikkaisiin naimisiin.

Vierailija

Niin huumorintajuton, että ei pidä ilmiselvää haukkumista hauskana. Kuinka huumorintajuton pitää olla, että huumoriksi lasketaan ainoastaan loukkaaminen.

Vierailija

On hyvää läppää ja huonoa. Saagim voisi olla tyylikäs, fiksu ja kaiken päälle vielä hauska, mutta kun ei ole.

Vierailija

Oliko sen mielestä bb-talossa Andy McCoyn taulun sotkeminen hyvää läppää, Andy sai hirveet raivarit ja oli surullinen.

Vierailija

Mulle tulee siitä mieleen, että sillä on täytynyt joskus olla jotenkin tosi kamala elämä, mistä se ei ole päässyt yli.

Vierailija

Pitäisiköhän kaikkien Anun puheista suivaantuvien katsoa itseään peiliin? Itsetunto pitää olla aika hataralla pohjalla jos se rakentuu sen mukaan mitä joku toinen sanoo tai ajattelee. Vaikka Anu olisikin tosissaan, miksi hänen sanomisensa pitää ottaa henkilökohtaisesti ja loukkaantua verisesti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oliko sen mielestä bb-talossa Andy McCoyn taulun sotkeminen hyvää läppää, Andy sai hirveet raivarit ja oli surullinen.

Oli. Ja monen muunkin mielestä. Ihan kauhea töherrys eikä Andi ole mikään taitelija

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän kaikkien Anun puheista suivaantuvien katsoa itseään peiliin? Itsetunto pitää olla aika hataralla pohjalla jos se rakentuu sen mukaan mitä joku toinen sanoo tai ajattelee. Vaikka Anu olisikin tosissaan, miksi hänen sanomisensa pitää ottaa henkilökohtaisesti ja loukkaantua verisesti?

Minä en ainakaan ota henkilökohtaisesti ja loukkaannu verisesti, jos hän jossain lehdessä tai tv:ssä idioottimaisuuksia laukoo. Mutta, jos olisin hänen kanssaan kasvokkain ja hän laukoisi noita samoja juttuja suoraan minulle, todellakin loukkaantuisin. Miksi en loukkaantuisi? Eihän ihmisille nyt ihan miten vain puhuta. Tuo on ihan järjetön ajatustapa, että mitä tahansa saa tehdä tai sanoa ja vastuu on vain loukkaantujalla.

Jos ei ole tarkoitus loukata ja tosissaan usein joutuu ihmettelemään, miksi joku loukkaantuu, voisi varmaan miettiä, olisiko muita tapoja ilmaista asia tai voisiko vain olla hiljaa.

Vierailija

Tuo nainen on tehnyt uran julkisuudessa öykkäröimällä, eipä hän olisi aikoinaan ostovaimoksikaan päätynyt, jollei olisi osannut tyrkyttäytyä. Harva asia saa mediassa niin paljon tilaa kuin ulkomaalainen, joka kritisoi Suomea ja suomalaisia - jos sen vielä tekee Saagimin "erikoisella" taustalla ja asenteella, tila on taattu pienimmästäkin vinkaisusta. Jokainen myy itseään omalla tavallaan.

En ole vuosiin lukenut yhtään kirjoitusta, jossa tuo nainen on aiheena. Otsikoita ei voi välttää, mutta  klikkaamista voi. Lopettakaa siis klikkaileminen, niin Saagim poistuu ennen pitkää julkisuudesta, kun ketään ei enää kiinnosta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat