Eräs yksinelävä juttelee kissalleen
Hieman vieroksuin käytöstä. Puheli kuin pikku lapselle " tulitko sinä ulkoa sisälle" yms.
Onko ihan normaalia käytöstä?
Kommentit (40)
En tiedä onko normaalia, mutta kyllä minäkin kissoilleni juttelen. Nyt kun teini huitelee pihalla ja mies on ylitöissä, niin mun ainoat juttukaverit on nuo karvaiset kaverit :) Välillä kyllä itseänikin naurattaa, kun niille höpöttelen. Ehkä kuitenkin parempi vaihtoehto, kuin se, että puhuisin seinille :D
Haa, minä en edes ole yksineläjä, mutta kaiken aikaa rupattelen kissalleni.
Ihan normaaalikin mielestäni olen ;)
Minäkin puhun kissalle,samoin muu perhe. Juttelen lasten marsuillekin.
Kissat tykkää kun niille jutellaan. Ja lässytetään :)
Minä puhun kanillekin. Enkä todellakaan asu yksin.
Minä sanon meidän koiralle että "päivää, herra" kun tulee mua tervehtimään :D
Itse ainakin puhun kaikille, myös meidän kissoille. Mielestäni se on vaan hauskaa, ja varsinkin silloin kun kissat "vastaavat" jotain maukumalla :D
hah mä juttelen mun hamsterille. ja se todellakin vähät välittää mitä mä juttelen. kissalle kun juttelin niin se jopa välillä vastasi!
t epänormaali
Älä nyt, äitini juttelee paitsi katille, niin vaikka puurokattilallekin! "Mitäs sinäkin nyt siinä menit yli kiehumaan?"
Minäkin puhun meidän kaneille :) Pitääkö kaiken olla niin vakavaa?
Ap ei taida olla ihan normaali, kun kyttää kavereitaan tuolla tavoin.
Tietenkin kissalle kuuluu jutella, ja mun siamilainen vastaa aina takaisin <3
No en ole yksineläjä, mutta juttelen kissoillemme juuri tuolla tavalla. Samoin mieheni ja lapsemme.
Aikamoista eläinten aliarviointia olisi olla juttelematta...
Mä juttelen naapurin kissalle ja pihan oraville. Ihan suhtkoht normaali olen:)
Vierailija kirjoitti:
Hieman vieroksuin käytöstä. Puheli kuin pikku lapselle " tulitko sinä ulkoa sisälle" yms.
Onko ihan normaalia käytöstä?
Mitä vieroksuttavaa tuossa nyt on? Ja miksi on tärkeää mainita,että kissallejuttelija on yksineläjä? Kyllä mäkin juttelen kissoilleni vaikka kodista löytyy myös miesystävä.Ja kyllä,juurikin tuollainen "tulitko sinä ulkoa sisälle"-juttelu on "normaalia",luulin otsikon perusteella että kissan omistaja ja kissa käyvät jotain syvällistäkin keskustelua keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, äitini juttelee paitsi katille, niin vaikka puurokattilallekin! "Mitäs sinäkin nyt siinä menit yli kiehumaan?"
Sun äiti on mun miehen sukulaisielu. Siltä pääsi kaurapuuro kiehahtamaan yli ja huuto oli kauhea: "olisit saatanan mulkku pysynyt siellä kattilassa."
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kissalle kuuluu jutella, ja mun siamilainen vastaa aina takaisin <3
Niin ja siamilainen aloittaakin joskus keskustelun.
Mä puhun myös itsekseni, joten en pitäisi tuota eläimille juttelemista mitenkään outona asiana. Eläimille juttelu on aivan normaalia.
Normaalimpaa se on kissalle jutella kuin kytätä kaverinsa käytöstä tuolla tavoin.
Tottakai kissoille jutellaan.