Mun aamupalani
Kaksi vehnäpaahtoleipää, kaksi paistettua kananmunaa, yksi tomaatti, fetajuustoa marinaadissa ja oliiveja marinaadissa. Juotavaksi vissyä.
Isokokoinen herkuttelija siis vauhdissa. Mitäs muu ovat syöneet?
Kommentit (19)
Puuroa raejuustolla, porkkanan, kaksi täysjyväleipäviipaletta juustolla ja margariinilla, 250g maustamatonta 1,5% jogurttia jossa kaksi ruokalusikallista mysliä, kaksi oreo-keksiä, kaksi pientä palaa suklaata. Välttelen siivouksen aloittamista syömällä :)
2 espressoa, ruokalusikallinen kalanmaksaöljyä ja loraus tyrnimarjamehua veden kanssa + pari tupakkia. Näillä mennään :)!
Vierailija kirjoitti:
Puuroa raejuustolla, porkkanan, kaksi täysjyväleipäviipaletta juustolla ja margariinilla, 250g maustamatonta 1,5% jogurttia jossa kaksi ruokalusikallista mysliä, kaksi oreo-keksiä, kaksi pientä palaa suklaata. Välttelen siivouksen aloittamista syömällä :)
Ap:llä myös pölynimuri odottamassa tuossa keittiön lattialla. Siihen tarttuminen on vain niin vaikeaa.
Puolikas reissumiestä, päälle oivariinia ja lehtisalaattia, mukillinen maitokahvia
Ihana lukea tollasista tosi kattavista aamiaisista, voi vaan haaveilla!
Mulla oli kaurapuuroa, vettä ja appelsiinimehua. Kahvit töissä.
Kahvi maidolla ja maitoon tehty kaurapuuro puolukoilla ja banaanilla.
Smoothie, jossa mustaherukkaa, vadelmaa (itse poimittu villi), bansku, rahkaa ja maitoa sekä ruokalusikallinen manteleita. Energiaa on reilusti mutta tuolla pärjään hyvin viisi tuntia. Lisäksi kahvi rasvattomalla maidolla ja 3-4dl vettä.
Täällä 2 ruispalaa kevytjuustolla ja meetvurstilla, kurkulla ja tomaatilla. Skyr mangorahka ja omena sekä pari kuppia maitokahvia. Vapaapäivä ja kohta salille:)
Mmm fetajuustoa. Mun täytyy ostaa sitä seuraavaksi. Ricottajuusto on myös ihanaa.
Pari kuppia kahvia. Kohta voisin syödä rahkan.
Olen iltasyöpöttelijä; alkupäivä pienellä, ja illalla koko päivän edestä.
Täytyy joskus kokeilla smoothien tekoa korvaavana aamupalaherkutteluna.
Ap
Eiliseltä jäänyt lämmin leipä , eli ruisleipä missä täytteenä tomaattia, sieniä, ananasta, jalopenoja ja juustoa + maitokahvi ja vettä.
Mää söin karjalanpiirakan ja viilin join kaakaoo =) ja kahvia
välttelen ompelemista, vaikka se säästää rahojani n.50 eken edestä... ja yhden hyllyn korjausta, tai olis suht helppo korjata kun löytäisin erään tärkeän jutun siihen, että saan korjattua sen! Mutku ei jaksais etsiä....
½ banaania, vähän vettä ja mehua (tässä välissä tein pyörälenkin, vein lapsen päiväkotiin) ja sitten aamiaisen 2-osa, 3 pikkukarjalanpiirakkaa munavoilla ja ½ lasia cokista. Laiha mussuttaa täällä.
3 pientä kuivaa ruisleipää voilla, teetä ja vettä.
Olen köyhä opiskelija.