Mun aamupalani

Vierailija

Kaksi vehnäpaahtoleipää, kaksi paistettua kananmunaa, yksi tomaatti, fetajuustoa marinaadissa ja oliiveja marinaadissa. Juotavaksi vissyä.

Isokokoinen herkuttelija siis vauhdissa. Mitäs muu ovat syöneet?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Puuroa raejuustolla, porkkanan, kaksi täysjyväleipäviipaletta juustolla ja margariinilla, 250g maustamatonta 1,5% jogurttia jossa kaksi ruokalusikallista mysliä, kaksi oreo-keksiä, kaksi pientä palaa suklaata. Välttelen siivouksen aloittamista syömällä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puuroa raejuustolla, porkkanan, kaksi täysjyväleipäviipaletta juustolla ja margariinilla, 250g maustamatonta 1,5% jogurttia jossa kaksi ruokalusikallista mysliä, kaksi oreo-keksiä, kaksi pientä palaa suklaata. Välttelen siivouksen aloittamista syömällä :)

Ap:llä myös pölynimuri odottamassa tuossa keittiön lattialla. Siihen tarttuminen on vain niin vaikeaa.

Vierailija

Ihana lukea tollasista tosi kattavista aamiaisista, voi vaan haaveilla!

Mulla oli kaurapuuroa, vettä ja appelsiinimehua. Kahvit töissä.

Vierailija

Smoothie, jossa mustaherukkaa, vadelmaa (itse poimittu villi), bansku, rahkaa ja maitoa sekä ruokalusikallinen manteleita. Energiaa on reilusti mutta tuolla pärjään hyvin viisi tuntia. Lisäksi kahvi rasvattomalla maidolla ja 3-4dl vettä. 

Vierailija

Täällä 2 ruispalaa kevytjuustolla ja meetvurstilla, kurkulla ja tomaatilla. Skyr mangorahka ja omena sekä pari kuppia maitokahvia. Vapaapäivä ja kohta salille:)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat