Miksi joku voi haluta vapaaehtoisesti lapsia?
Ei siis vain yhtä lasta, vaan vielä useamman lapsen ja vielä ihan vapaaehtoisesti. Minua ei ainakaan saisi millään hankkimaan lapsia, koska en todellakaan kestäisi sitä vauvan jatkuvaa paskaperseen pesemistä, uhmaikäisen kiukkukohtauksia ja rääkymistä kaupassa tai murrosikäisen toilailuja. Että jos minulle lapsi tulisi, niin heittäisin sen seinään tai parvekkeelta alas.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö vanhempasi ole kertoneet sinulle kuinka rakkaita omat lapset ovat? Eivätkö he kertoneet kuinka tärkeä olet ja kuinka paljon tuot onnea heidän elämäänsä? ;( Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan. Reppana joudut kyselemään netissä tuntemattomilta tällaisia asioita. :( Olisipa joku rakastanut sinua ja välittänyt sinusta, kun olit pieni.
Outo ad hominem. Tarkoitatko tosiaan, että jos on itse elänyt hyvän lapsuuden, ei saa itse olla haluamatta lapsia? Vain rakkaudeton lapsuus voi johtaa jonkun kyseenalaistamaan lisääntymisen mielekkyyden? -2
Onko sulla luetunymmärtämisessä vikaa vai muuten vain olet tyhmä?
Ad hominem. -2
Miksi et osaa perustella väitteitäsi? Eikö äiti opettanut?
Pitää ymmärtää, että kaikilla ei ole ollut turvallista lapsuutta ja siksi viha muita ihmisiä kohtaan on suunnaton. Ehkä ap vielä kasvaa aikuiseksi ja ymmärtää, että kaikki ihmiset eivät ole kuten hänen vanhempansa.
Tunnen myötätuntoa ap:ta kohtaan. Toivottavasti saat asiasi vielä kuntoon. Ehkä se tekee sinulle ihan hyvää, että saat purkaa pahaa oloasi netissä anonyymisti.
Siis olisi todella mielenkiintoista kuulla mitä sulle on sattunut tänään että teet tälläisen aloituksen että pääset tänne tappelemaan ja riehumaan ja haukkumaan?
Kuinka vanha olet?