Olen melko varma että mulla on ADD

Vierailija

Mä olen juuri sellainen, ilman ylivilkkautta. Haluaisin psykologin juttusille ja diagnoosin, en jaksa itseäni tälläisenä kun en pysty keskittymään mihinkään, ja koti on harvoin siisti ja tämä häiritsee. Plus melkein kaikki muut oireet.

Mihin pitää ottaa yhteys?  

Kommentit (9)

Vierailija

Jos on massia niin yksityiselle mars. Julkisilla nihkeä suhtautuminen, omalla kohdalla eka tk-lääkäri oli ilmeisen varmasti sitä mieltä että lääkkeiden perässä olen (viihdekäyttöön siis).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen myöskin tätä miettinyt. Pitäisi ottaa yhteyttä johonkin, mutta en saa aikaiseksi. 

Paras :,D

T: yksi ADD myöskin

Vierailija

Mullakin on ADD ja tykkään muista add-ihmisistä. On hauskaa kun joskus tunnistaa samanlaisen :) monethan kulkee ilman diagnoosia.

On kamalaa kun koti sotkeentuu, aikataulut sekoittuu ym sähläys. Mutta joskus mielen vilkkaista ajatusradoista on hirveästi iloa ja hyötyäkin. Mun mielestä se aika paljon korvaa sitä, minkä menettää.

Vierailija

Varaa aika yksityiselle neurologille, neuropsykologiset testit ym. neuropsykologin luona. Diagnoosin, jos sellaiseen on aihetta, asettaa aina lääkäri.

Vierailija

Mutta ota huomioon, että vaikkapa masennus voi aiheuttaa monesti samoja oireita. Neuropsykologia kiinnostaa sun lapsuus, olitko samanlainen jo silloin. -6

Vierailija

Täällä kans yks melko varmasti Addi. Varasin ajan viime vuonna lääkäriin, mut peruin sen viime hetkellä, en uskaltanut mennä. Arvelin että minut nauretaan ulos sieltä. Nyt kun taas vutkuilen kotona työttömänä ja kämppä peittyy epäjärjestykseen, harmittaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat