Oletteko koskaan tavanneet mielestänne täydellistä ihmistä?

Vierailija

Millanen hän on? Minä en kyllä ole. Kaikissa on jotain tai vähän enemmänkin vikaa, vaikka hetken vaikuttaisikin muulta.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Ei ole vielä tullut täydellistä ihmistä vastaan. Olen kuitenkin tavannut muutaman, jotka ovat itse luulleet olevansa täydellisiä. Totuus on valitettavasti heidänkin kohdallaan jotain muuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä tullut täydellistä ihmistä vastaan. Olen kuitenkin tavannut muutaman, jotka ovat itse luulleet olevansa täydellisiä. Totuus on valitettavasti heidänkin kohdallaan jotain muuta.

Tuskinpa vain. Vai ovatko sulle sanoneet että "mä olen täydellinen". Taitaa olla sun oma väärä tulkintas -ap

Vierailija

Ei sellaista voi olla, koska mieltymyksiä on ihan yhtä monta kuin on ihmisiä maapallolla. Eli jotain 7-8 mrd mielipidettä täydellisestä ihmisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista voi olla, koska mieltymyksiä on ihan yhtä monta kuin on ihmisiä maapallolla. Eli jotain 7-8 mrd mielipidettä täydellisestä ihmisestä.

No niinhän otsikossa lukeekin. "mielestänne" ja sitten pyysin kuvailemaan. -ap

Vierailija

No ei tule kyllä mieleen. Jotkut vaikuttavat ulkonäöltään ja luonteeltaan todella täydellisiltä, mutta tiedän että heidän elämässään on ollut vastoinkäymisiä joten eivät "tavallaan" voi olla täydellisiä. Siis tarkoitin nyt tolla sitä että saattavat olla hyvinkin onnettomia. Muut täydellisyyskuvitelmat kaatuvat viimeistään siihen kun näkee toisen kaatavan kahvit/ olevan laittautumaton/ tekevän jotain "noloa" ja se on ihan hyvä se, koska silloin ymmärtää miten samanlaisia me kaikki ihmiset oikeastaan olemme.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei tule kyllä mieleen. Jotkut vaikuttavat ulkonäöltään ja luonteeltaan todella täydellisiltä, mutta tiedän että heidän elämässään on ollut vastoinkäymisiä joten eivät "tavallaan" voi olla täydellisiä. Siis tarkoitin nyt tolla sitä että saattavat olla hyvinkin onnettomia. Muut täydellisyyskuvitelmat kaatuvat viimeistään siihen kun näkee toisen kaatavan kahvit/ olevan laittautumaton/ tekevän jotain "noloa" ja se on ihan hyvä se, koska silloin ymmärtää miten samanlaisia me kaikki ihmiset oikeastaan olemme.

Mä en jotenkin ees miettinyt mitään ulkonäköä saati käytöstä. Tai no joo käytöstä, mutta tuo "jotain noloa" on ulkoista, ennemmin sekin miten sen jälkeen käyttäytyy niin se ehkä voi jo kertoa ihmisestä jotain. No mä oonkin vissiin aika vajaa -ap

Vierailija

Olen. Kaunis, älykäs, mukava. Älyttömän herttainen ja kannustava ihminen, josta ei voi olla pitämättä. Valitettavasti hänen ex-miehensä ei ole niin täydellinen ihminen.

Vierailija

Täydellisen? Kyllä, useammankin. He ovat tosin olleet yllättävän tylsiä ihmisiä kahden kesken. Ilmeisesti elämässään on niin paljon toiminnantäyteistä sisältöä ettei tarvitse mielikuvitusta ja pohdiskelua harjoittaa, vaikka äly niihin riittäisi hyvin.

Ihanneihmiselläni sen sijaan on puutteita ja heikkouksia. Sellaisiakin olen tavannut. He ovat mielenkiintoisia, osin juuri ongelmiensa takia. Ovat kai joutuneet kompensoimaan niitä kehittämällä muita osa-alueita.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat