Miksiköhän miehet on niin yksinkertasia
mitä tulee naisiin. Esimerkiksi että nainen näyttää aivan eriltä kun se on meikattu - aijaa?? Hymyilevä nainen on kiltti ja iloinen - tuskin kumpaakaan. Nainen joka ei hymyile - on surullinen tai vihainen, tai kokee alemmuudentunnetta rumuudesta - hmm?. Mitäs muita älynväläyksiä tulee mieleen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Sinähän vaikutat todella älykkäältä.
Kiitti! Sä oot tosi kiva:)))) -ap
Miehillä on vaikeuksia tajuta, että jos moitin jotakin YHTÄ yksittäistä tiettyä miestä jostakin, niin en tarkoita moitettani koskemaan koko miessukupuolta. Miehet eivät ymmärrä, mikä on yksittäistapauksen ja yleistyksen ero. Huomattu monesti tällä palstalla.
Miksiköhän tyhmät naiset kuvittelevat että voivat miehen kommenteistä päätellä tämän älykyyden?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tyhmät naiset kuvittelevat että voivat miehen kommenteistä päätellä tämän älykyyden?
Eivät tyhmät naiset voikaan, mutta viisaat naiset voivat.
Heh, heh olemme kaikki niinkuin Pena ja Make, ne kaksi miestä jotka tunnet ja joiden perusteella olet tehnyt kokonaista sukupuolta koskevan yleistyksen, vaikutat todelliselta älyköltä itse.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on vaikeuksia tajuta, että jos moitin jotakin YHTÄ yksittäistä tiettyä miestä jostakin, niin en tarkoita moitettani koskemaan koko miessukupuolta. Miehet eivät ymmärrä, mikä on yksittäistapauksen ja yleistyksen ero. Huomattu monesti tällä palstalla.
Hauskaa. Tämä viestisi ainakin oli ihan rehellinen yleistys. Ehkä ne aiemmatkin olivat, etkä vain ymmärtänyt sitä itse?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi opetella kirjoittamaan paremmin, laitat vain otsikkoon miksi jotkut miehet, niin homma on hyvin selvä. Mutta kun teillä älyköillä on tuo äidinkielentaitokin niin hukassa, että pystyttekö te edes ilmaisemaan itseänne selkeästi.
Ei nyt ihan aukea aloituksen esimerkit ja miten ne liittyy sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi opetella kirjoittamaan paremmin, laitat vain otsikkoon miksi jotkut miehet, niin homma on hyvin selvä. Mutta kun teillä älyköillä on tuo äidinkielentaitokin niin hukassa, että pystyttekö te edes ilmaisemaan itseänne selkeästi.
Olen havainnut saman muissakin, kuin omissa aloituksissani. Otsikossa on sanottu sanottu vaikka: "mun mies ei ikinä tiskaa" ja kohta on ollut kymmenen lassukkaa todistelemassa, että kyllä ne miehet tiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin älykkyys ei ole mikään este olla idiootti. Terve järki ja harkintakyky eivät ksva valiettavasti älyn kanssa rintarinnan.
Mutta eipä ole vl-naisen voittanutta; aina niin ihanan luomu, juuri sellainen kuin tosinaisen tuleekin olla, vailla mitään koristuksia, aina omana itsenään!
Miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset.
Miesten hajonta pituudessa älykkyydessä ja muissakin miatattavissa arvoissa on suurempi kuin naisten.
Miehet ovat tyhmempiä kuin naiset.
Ei tarvii ajatella monimutkaisesti kun vahvempi, älykkäämpi ja parempi kaikin puolin
Vierailija kirjoitti:
Kai huomaat kuinka hupaisan ironinen viestisi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti! Sä oot tosi kiva:)))) -ap
Lapsellista odottaa jotain muuta kuin kritiikkiä.
Mua lähinnä kiinnostaa tää sosiaalinen kanssakäymättömyys. Naiset olis heti vaatimassa oikeuksiaan, jos niitä syyteltäis idiooteiks. Miehet ei. No kommentoikaa tähän jos haluatte, tai älkää.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä kiinnostaa tää sosiaalinen kanssakäymättömyys. Naiset olis heti vaatimassa oikeuksiaan, jos niitä syyteltäis idiooteiks. Miehet ei. No kommentoikaa tähän jos haluatte, tai älkää.
Mies
Se on se naisten prinsessasyndrooma. Mies osaa ottaa elämän elämänä ja tietää, että epäoikeudenmukaisiakin asioita tapahtuu. Nainen helpommin alkaa itkuvinkumaan, koska on koko elämänsä kuitenkin saanut kaiken tarjottimella. Saattaa suorastaan olla ensimmäinen kerta, kun kohtaa elämässään jotain vastoinkäymisiä, prinsessarukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Se on se naisten prinsessasyndrooma. Mies osaa ottaa elämän elämänä ja tietää, että epäoikeudenmukaisiakin asioita tapahtuu. Nainen helpommin alkaa itkuvinkumaan, koska on koko elämänsä kuitenkin saanut kaiken tarjottimella. Saattaa suorastaan olla ensimmäinen kerta, kun kohtaa elämässään jotain vastoinkäymisiä, prinsessarukka.
Ei prinsessojenkaan elämä ole aina helppoa. Se voi vain näyttää siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Ei prinsessojenkaan elämä ole aina helppoa. Se voi vain näyttää siltä.
Tätä täällä aikuisten maailmassa kutsutaan vertaukseksi.