Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksei salilla koskaan kissat lähesty

salipoitsutaimiesjo_pks

haluisin trikoopeppuisen (Näithän kaikki naiset ovat ja vielä 75% naisista on hyvännäkösiä salilla) naisen juttelevan kanssani ja päätämme mennä jatkoille, ehkä salin hiljasuudessa kokeilemme toisiamme hyväilyin ja kotona sit jatkamme suihkun kautta petiin. eikö muilla ole tämmösiä fantsuja naisilla esim miehistä?

Sivut

Kommentit (17)

fffffff34

no emmä aisurien naisia tai no tuntuu että niitäkin näkee...uskaltaisivat vain lähestyä.

voiko muuten salilla silmäpelin lomassa kehua naista niin että sulla on treenit kyl lookin puolesta kohdillaan?

ANAALIHOMO666
Seuraa 
Liittynyt28.10.2015

Homonaama kirjoitti:

Mä oon ainakin salilla treenaamassa, en katselemassa miehiä ja jos joku mies tulis salilla iskemään, niin antaisin varmasti kuulla kunniansa.

Missä salilla käyt? Voin antaa kuumaa kankeani sulle

Homonaama
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

ANAALIHOMO666 kirjoitti:

Homonaama kirjoitti:

Mä oon ainakin salilla treenaamassa, en katselemassa miehiä ja jos joku mies tulis salilla iskemään, niin antaisin varmasti kuulla kunniansa.

Missä salilla käyt? Voin antaa kuumaa kankeani sulle

Kaukana susta ja jos tarjoaisit "kuumaa kankeas" mulle, niin saattaa olla, että näkisit viimeistä kertaa katkarapus.

45

Itselläni tulee salilla sellainen fiilis että miehiä pidetään pervoina jotka tulevat sinne vaan katselemaan naisia, kun naisille on tehty oma osasto sinne, mutta miehille ei. Osittain tästä syystä en välitä enää salilla käydä.

-mies-

johanonkumma

Vierailija kirjoitti:

no emmä aisurien naisia tai no tuntuu että niitäkin näkee...uskaltaisivat vain lähestyä.

voiko muuten salilla silmäpelin lomassa kehua naista niin että sulla on treenit kyl lookin puolesta kohdillaan?

mikä ihme tämän kommentin saa miinustamaan, vastatkaa! siis puollatte että aisankannattajat ok ja niiden naisia saa lähestyy,

niin ja kommentointi kaikenlainen kielletty salilla.

sitäkö yritätte alapeukuilla sanoa?

hetskumies

Homonaama kirjoitti:

no hommmoi nyt ei luonto edes kaipaa saati sali. perseeseen tuijottajia riittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä ihme tämän kommentin saa miinustamaan, vastatkaa! siis puollatte että aisankannattajat ok ja niiden naisia saa lähestyy,

niin ja kommentointi kaikenlainen kielletty salilla.

sitäkö yritätte alapeukuilla sanoa?

Ei suinkaan ap.

Kirjoituksesi taso kertoo sinusta sen, että kukaan ei halua toteuttaa unelmaasi kanssasi.

Me naiset arvostamme sitä korvien välissä olevaa lihasta enemmän.

Homonaama
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Homonaama kirjoitti:

no hommmoi nyt ei luonto edes kaipaa saati sali. perseeseen tuijottajia riittää.

Olet ilmeisesti yksinkertainen, kun kuvittelet mun olevan mies ja homo pelkän nimimerkin takia.

Vierailija

Siis monesti on menny hyvä treeni ihan perseelleen, kun jollakin komistuksella on alkanut treenitrikoissa seisoa. Kuntoile siinä nyt sitte, kun ei saa silmiään irti miehen haaroista ja pimppi alkaa paisua ja kostua niin, että kaikki näkyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis monesti on menny hyvä treeni ihan perseelleen, kun jollakin komistuksella on alkanut treenitrikoissa seisoa. Kuntoile siinä nyt sitte, kun ei saa silmiään irti miehen haaroista ja pimppi alkaa paisua ja kostua niin, että kaikki näkyy.

Mitä hittoo sulla on päällä salilla ja kuinka isoksi se toosa paisuu jos "kaikki näkyy"? 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat