Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin poikaystävän syntymäpäivillä nukahtanut hänen sänkyynsä, minusta otettu kuvia

Vierailija

Olin nukahtanut koska edellisen yön nukkunut surkeasti ja töiden jälkeen olin ihan täydellisen poikki. Sanoin poikaystävälle että sovitaanko että juhlisimme hänen kanssaan sitten seuraavana päivänä kun olen niin väsynyt. Sanoi silloin että on ok ja lupasi että voin mennä nukkumaan.

Heräsin siihen kun poikaystävä piti yöhousujani alhaalla niin että takapuoleni näkyi ja kaverinsa ottivat kännykällä sieltä kuvia. Heräsin siihen kun yrittivät kääntää minua ympäri ja yksi sanoi että otetaan etupuolestakin, venytä housuja.

Tietysti pelästyin ja suutuin, käskin kaikkien poistaa kuvat ja lähdin kotiini samalla sekunnilla. En kuitenkaan voi tietää poistivatko oikeasti kuvat.

Poikaystävän jätin sillä sekunnilla. Hän on 18v vaikka kuulostaa 4-vuotiaalta käyttäytymisensä mukaan. 

En tiedä miten voisin varmistaa että kuvat tosiaan on poistettu?

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Ikävä tilanne... Ei auta muu kuin jutella asiasta asiallisesti ja kertoa seuraukset, mikäli hän kuvan julkaisee. Nuoret tekee yllättävän typeriä juttuja ryhmäpaineessa. 

Vierailija

Soita hänen vanhemmilleen, jos asuu kotona? Kyllä minä ainakin puuttuisin, jos omasta pojastani olisi kyse.

Jos ette enää seurustele, ei mitään menetettävää.

Vierailija

Suosittelisin tekemään rikosilmoituksen. Tuollainen fyysiseen koskemattomuuteen liittyvä rikos jossa hyvin oletettavasti seksuualisia tarkoitusperiä voi traumatisoida pitkänkin ajan päästä jos tällä hetkellä ei siltä tuntuisikaan. Vastenmielisiä poikia, olen pahoillani että sulle kävi noin. Oliko nyt jo entisellä poikaystävällä sanottavaa asiaan kun heräsit?

Vierailija

Hyi kamala. Jätkä ehdottomasti vastuuseen teostaan, ei noin yksinkertaisesti toimita vaikka olisikin poistanut kuvat. Pysy kaukana siitä äläkä deittaile enää idiootteja. Voit ihan hyvin ottaa yhteyttä vanhempiin, kertoa omille vanhemmillesi ja mahdollisesti tehdä rikosilmoituksen. Itse tekisin.

Vierailija

Ja olen pahoillani mutta en usko että poistivat kuvat jos et kerran jäänyt varmistamaan. Itse olisin pistänyt kameran/puhelimen 100% varmuudella paskaksi samantien.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja olen pahoillani mutta en usko että poistivat kuvat jos et kerran jäänyt varmistamaan. Itse olisin pistänyt kameran/puhelimen 100% varmuudella paskaksi samantien.

Ja muistiväline olisi jäänyt 99,9% varmuudella ehjäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja maksanut hajoittamasi tavaran.

Vierailija

Veikkaan, että jos et ilmoita asiasta poliisille, niin jätkät levittelevät niitä kuviasi tai ainakin kehuskelevat kuvanneesi sinua (jos siis poistivat kuvat). Jos teet rikosilmoituksen, niin eivät uskalla samalla tasolla asiaa enää levittää. Ja onhan tuo nyt niin monella tasolla väärin, että todellakin nyt luu kurkkuun noin lapsellisille pojille ja asia eteenpäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja se ei auttaisi mitään sillä lähes kaikilla kuvat kopioituvat myös johonkin pilvipalveluun heti ottamisen jälkeen.

Vierailija

Kannattaa ottaa nyt poliisiin yhteyttä ja kysyä neuvoa, jolloin asiasta jää merkintä ja jos tulee myöhempiä toimenpiteitä, niin olet vähän vahvemmilla.

En ole varma että onko mitään rikosta tapahtunut, jos kuvia ei koskaan julkaista missään, mutta jos niitä levitetään, niin sehän on selvästi lukkaavan materiaalin levittämistä ja rikos.

Vierailija

Kerro vähintäänkin pojan vanhemmille, niin antavat pojalle puhuttelun, jos ovat mistään kotoisin. Todennäköisesti pojalle aika kiusallista, mikä on tässä tilanteessa ehdottomasti oikein. Niinikään on hyvä, jos vanhemmat saavat tietää pojallaan olevan hyypiömäisiä piirteitä. Itse ottaisin yhteyttä myös poliisiin ja tekisin rikosilmoituksen. Ex-poikaystäväsi kaltaisille idiooteille on hyvä vääntää rautalangasta, että he mokasivat.

Jos pojalle ei tule minkäänlaisia seurauksia tästä, niin luultavasti kohtelee tulevaisuudessa myös muita tyttöjä tuolla tavoin tai pahemminkin. Se ei tietenkään ole sinun vastuullasi, mutta olisi hieno teko, jos voisit toiminnallasi vähentää sellaisen mahdollisuutta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat