Äiti-ihmiset! Kehtaisitteko laittaa Helsingin Sanomiin tällaisen ilmoituksen?

Vierailija

Jossa lukisi näin.

"Myönnän harrastaneeni seksiä." Ja allekirjoitukseksi oma nimi ja kuva.

Jos et kehtaa niin miten sitten kehtaat liikkua lastesi kanssa ihmisten ilmoilla ja suorastaa mainostaa harrastaneesi seksiä.

Kommentit (13)

Vierailija

En harrasta seksiä. Sen sijaan harrastan uintia ja lentopalloa.

Lapseni eivät ole seurausta seksistä vaan keinohedelmöityksestä.

Vierailija

Ja miksi ihmeessä pitäisi ? Ja ketä kiinnostaa ?+ Voi hyvänen aika, mä olen auttamattomasti liian vanhanaikainen tähän nykymaailmaan.

Vierailija

En kehtaisi laittaa Hesariin myöskään sellaista ilmoitusta, missä tunnustaisin ulostavani kerran päivässä. Vaikka mainostankin tätä aina ostaessani vessapaperia. Ja kaikki tietävät muutenkin että normaali ihminen ulostaa keskimäärin kerran päivässä.

Vierailija

Minun yksityisasiani eivät ole julkista riistaa. En ilmoittele itsestäni muutenkaan lehti-ilmoituksilla.

Noup! Täytyy olla vähän yksinkertainen, jos tuollaista menee laittamaan. Mikäli tää on vitsi, hauskuus puuttuu.

Vierailija

Mikäs jonne siellä nyt on nokkelana keksinyt että kaikki vanhemmat ovat harrastaneet seksiä! Siis jopa sun äiti ja iskä, ajatella!

Vierailija

Tää meni taas kastiin, että mitä mä taas luin? Ja kuinka paljon avohoitopotilaita pyöriikään keskuudessamme? Millainen ihminen keksii tällaisen aloituksen?!?!

Vierailija

En oo niin vieraantunut luonnosta, että kuvittelisin seksin harrastamisen olevan jotenkin kummallista ja sellaista jonka harrastamisesta kenenkään ei ikinä pidä tietämän.

Tulee ap:sta mieleen 10 v Jonne tai Jonna, jota hihityttää vielä tälläiset asiat.

Vierailija

Miksi ilmoitus pitäisi laittaa sanomalehteen, se ei milestäni ole mikään uutinen että ihmiset harrastaa seksi. En näe myöskään mitään iloa kenellekään tuonkaltaisesta "tiedottamisella", enemmän pitäisin sitä huomionhakuisuutena.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat