Miksi "kevyt kenkäiset" naiset suuttuu ?

ap

Miksi "kevyt kenkäiset" naiset suuttuvat aina kun miehet kertovat että arvostavat naisessa sitä että on niin sanotusti "kiltti" ?

Eikö kumppanin valinta perustu viehättävyyteen. Eli Jos "kevyt kenkäisyys" laskee huomattavasti naisen viehättävyyttä niin mitä vikaa siinä on että miehet ajattelevat näin ?

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Koska on yleinen ajatus, että miehillä on enemmän yhdenillanjuttuja. Vaikka näinhän ei ole. Ja jos mies, jolla niitä yhdenillanjuttuja riittää, vaatii naista pariutumaan vain yhden yksilön kanssa nin blaablaa. Kyllä sä tiedät nää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies voi vaatia "kevytkegättömyyttä" vain jos on itse samanlainen.

Täh? miksi ei voi vaatia vaikka olisi itse kunnon pukki...

Kysymys on kumminkin henkilökohtaisesta kumppanin valinnasta.

Minä ainakin haluan "puhtoisen" naisen vaikka itse en niin puhtoinen olekkaan.

Vierailija

Kyllähä se niin on että viattomampaa naista on huomattavasti helpompi rakastaa ja häneen on helpompi sitoutua.

Väitän että 95% miehistä ajattelee näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi vaatia pitkää ja hyvätuloista miestä vain jos on itse sellainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? miksi ei voi vaatia vaikka olisi itse kunnon pukki...

Kysymys on kumminkin henkilökohtaisesta kumppanin valinnasta.

Minä ainakin haluan "puhtoisen" naisen vaikka itse en niin puhtoinen olekkaan.

Ilmeisesti olet siis sitä mieltä että seksuaalinen aktiivisuus on jotenkin huono ominaisuus koska seksuaalisesti aktiivinen kumppani ei sinua kiinnosta.

Et itse kuitenkaan elä arvojesi mukaan joten se kertoo että olet melko tekopyhä etkä pysty hillitsemään itseäsi. Kummatkin hyvin epämieluisia piirteitä ihmisessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miesten kevytkenkäisyys nyt on perustavanlaatuisesti eri asia kuin naisten... Jo ihan evolutiivisista syistä.

Se ei vaikuta samalla tavalla naisten näkemykseen miehestä potentiaalisena kumppanina taas kun naisten arvo alenee jos heistä syntyy "kevytkenkäisen" naisen kuva.

Näin ollen useat miehet vaativat kevytkengättömyyttä vaikka itse olisivat pelureita.

Vierailija

Mieshän voi vaatia ihan mitä vaan, mutta ei se silti välttämättä vaatimaansa saa. Ne vaatimukset kun ei ketään velvoita.

Joten jos vaatija jää ilman niin ei pidä marista eikä narista, eikä varsinkaan syytellä muita, vaan tyytyä osaansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllähä se niin on että viattomampaa naista on huomattavasti helpompi rakastaa ja häneen on helpompi sitoutua.

Väitän että 95% miehistä ajattelee näin.

Väitän että reilu puolet miehistä ajattelee noin. Kaikki miehet eivät voi olla noin kaksinaismoraalistisia. 

Puistattaa se ajatus että kevytkenkäisiä naisia pidetään jotenkin huonolaatuisina kun samaan aikaan vastaavanlaisia miehiä ei yhtään väheksytä vaan joskus jopa kadehtitaan, ja kehutaan "kunnon äijäksi". 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat