Alkopa vituttaa miehen epäromanttinen ja itsekäs käytös!

Vierailija

Minä teen ruoat ja tiskaan ja siivoan ja käyn kaupassa, Minä pidän huolen että kaikki toimii kotona ja toki käyn osa-aikaisessa töissäkin+koulussa. Mies käy kokopäivätyössä. Ajattelen joka perkeleen kerta kaupassa miestä ja mitäs mies haluaisi. Keitän miehelle kahvit ja teen leipiä kun saapuu töistä. Annan rauhassa pelata koko päivän ja katsoa urheilua televisiosta. En saa MITÄÄN vastineeksi. Toki sellaista, joista mieskin jollain tapaa hyötyy. Haemme ruokaa, silloinkun miehellä on nälkä. Jos hänellä ei ole nälkä, ei tarvitse hakea ruokaa vaan teemme terveellistä kotiruokaa. Herkuttelukin menee miehen tahdon mukaan. Hän tuo suklaata jos hän itse sitä haluaa. Hän vie ja hakee minut töistä jos itse sillä hyötyy. 

Synttärit olivat ennen minulle tärkeitä, ei ole enää koska miehen mielestä niissä ei ole järkeä. En osaa haluta itselleni mitään missä ei ole järkeä. Vaikka salaa niitä kaikkea kaipaankin. En voi haaveilla, koska mies lyttää ne järjettömyydellään.

Olen yrittänyt keskustella seksittömyydestä ja tästä ettei tehdä mitään romanttista yhdessä. Mies vain hiljaa jatkaa pelailua. Kaikki mitä puhun menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Myös tämän suhteen tila ei selvästikään kiinnosta miestä. Hänen mielestään kaikki on kai hyvin.

Ittepähän olen tämän aiheuttanut. Kiva nähdä miehen ilme kun tulee töistä, eikä ruoka ole valmiina ja tiskit tiskaamatta. Voi olla ettei nyt välitä, mutta varmasti pidemmän päälle häntä alkaa ärsyttämään, en todellakaan tee enää miehen vuoksi mitään.

Mä en tällä kusipäisellä, itsekkäällä protestiasenteella voi mitään hävitä. Eihän miehellä ole mitään minkä "lopettaminen" pelottaisi. Suhteen, no olisko sit iso häviö mulle. Toivon että ymmärtäisi mutta jos ei, minkäs teet. Eipä hän taida olla sitte mua varten.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja vastaus moneen romantiikan tai seksin kaipuuseeni mieheltä on: "kaikkea ei voi saada".

niin, kaikkea ei voi saada. Mutta kannattaa tosiaan kysyä itseltään kannattaako suhdetta jatkaa, jos ei saa yhtään mitään. Minkä ikäisiä olette? Onko lapsia?

Vierailija

Mikset jätä sitten, vaan roikut kostamassa?

Minä pistin miehen pihalle kun meidän toiveet ei selvästi enää kohdanneet, ja vaihtamalla parani. Nyt ollaan paljon onnellisempia kumpikin tahoillamme kun on löytynyt kumppani jolla on suhteelle samanlaiset odotukset.

Vierailija

Rehellisesti: luuletko että mies ymmärtää, ottaa opikseen ja muuttuu romanttiseksi ja huomaavaiseksi?

99 % todennäköisyydellä niin ei tule tapahtumaan. Eiköhän kannattaisi panna lusikat jakoon suosiolla heti.

Vierailija

Voivoi. Eikö elämä olekaan samanlaista kuin lukemissasi Harlekiinikirjoissa tai Sinkkuelämää-sarjassa?

Jos kotona loisit, miksi miehesi pitäisi kotityöt tehdä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä pistin miehen pihalle kun meidän toiveet ei selvästi enää kohdanneet, ja vaihtamalla parani. Nyt ollaan paljon onnellisempia kumpikin tahoillamme kun on löytynyt kumppani jolla on suhteelle samanlaiset odotukset.

Vai löysitkö tossukan, joka hyppii pillisi mukaan ja myötäilee sinua kaikessa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voivoi. Eikö elämä olekaan samanlaista kuin lukemissasi Harlekiinikirjoissa tai Sinkkuelämää-sarjassa?

Jos kotona loisit, miksi miehesi pitäisi kotityöt tehdä?

Eipä mieskään näe vaivaa kodin eteen kun minä olen töissä ja hän kotona (työaikani ovat iltaa, päivää, viikonloppua), eipä nähnyt vaivaa myöskään lomautettuna ollessaan kun minä olin tuon kuukauden lomautusajan joka päivä töissä.

Vierailija

Niin, olet sitten muuttunut miehesi äidiksi. Jos kunnioitusta ja aikuista suhdetta haluat, vaihda miestä. Tai siis tässä tapauksessa pojasta mieheen:) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiva nähdä miehen ilme kun tulee töistä, eikä ruoka ole valmiina ja tiskit tiskaamatta. ... Mä en tällä kusipäisellä, itsekkäällä protestiasenteella voi mitään hävitä. 

Mitä itsekästä ja kusipäistä on siinä, ettet enää yksin hoida kaikkea? Eihän sen niin olisi pitänyt alun alkaenkaan mennä. Nythän sinä vain lakkaat hoitamasta hänen puolikkaansa hommista.

Vierailija

Upeaa. Olet päässyt kommunikaatiossa ihan oikean aikuisen naisen tasolle. Ei muuta kun  sohvalle makaamaan ja pitämään mykkäkoulua.

Sitten kun mies joskus muutaman viikon perästä tulee siihen tulokseen, että nyt taitaa olla jotain vinossa, niin miehen kysysyessä onko jotain vialla, ainoa oikea vastaus on "mieti itse".

Sittenhän kaikki on taas kunnossa, kun mies on miettinyt päänsä puhki.

Vierailija

Monet miehet tuollaisia. Eikä se puhuminen auta. Mä lopetin tekemisen ja teen, kun huvittaa ja siitähän syyttely alkoi. Ollaan oltu 20v. yhdessä ja ei erota vaikka mua vituttaa toi mies välillä. Sen ei tarvi tehdä kuulemma mitään koska se luovutti jo ajat sitten. Nyt jauhan sitä samaa että olen jo luovuttanut.

Kaikki nämä asiat johtuu siitä että moni mies on tosi laiska.

Vierailija

Miksi kukaan seurustelee tuollaisen pelailijan kanssa? En ole koskaan ymmärtänyt. Eri asia, jos lukisi vaikka kirjallisuutta intohimoisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai löysitkö tossukan, joka hyppii pillisi mukaan ja myötäilee sinua kaikessa?

Ei, vaan löysin ihmisen jonka arvot ja toisaalta kiinnostuksen kohteet ovat samanlaiset. Sellaista se on meidän aikuisten kesken, ei tarvitse aina olla asetelmassa jossa toinen määrää kaiken vaan voidaan yhdessä sopia asioista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tuollaisia. Eikä se puhuminen auta. Mä lopetin tekemisen ja teen, kun huvittaa ja siitähän syyttely alkoi. Ollaan oltu 20v. yhdessä ja ei erota vaikka mua vituttaa toi mies välillä. Sen ei tarvi tehdä kuulemma mitään koska se luovutti jo ajat sitten. Nyt jauhan sitä samaa että olen jo luovuttanut.

Kaikki nämä asiat johtuu siitä että moni mies on tosi laiska.

En kyllä tajua yhtään, miten tuollaista vätystelyä jaksaa vuosikymmeniä. Olen 100 kertaa mieluummin yksin kuin jaan elämäni tuollaisen ihmisen kanssa. Mitä te kumpikaan saatte tuollaisesta parisuhteesta?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat