Miehellä ollut salasuhde teiniin ja nyt tämä teini on raskaana

Vierailija

Miehellä on ollut salasuhde 17-vuotiaan teinitytön kanssa muutaman kuukauden ajan. Asia paljastui kun mies oli unohtanut Facebookkinsa auki, josta bongasin auki jääneen keskustelun minulle tuntemattoman tytön kanssa. Keskustelussa tyttö oli useaan otteeseen pyytänyt miestä vastaamaan puheluihin/viesteihin monena eri päivänä. Mies ei ollut vastannut näihin viesteihin. Tyttö oli kai sitten kyllästynyt odottamaan ja kertonut olevansa raskaana. Mies ei ollut vastannut tähänkään.
Löysin Facebookin kautta tytön äidin profiilin johon lähetin viestin. Tapasin  tämän äidin ja tytön. Kävi ilmi että tyttö ei ollut tiennyt mieheni olevan varattu, lisäksi mies oli valehdellut olevansa nuorempi mitä oikeasti on. Olen täysin järkyttynyt miehen toilailuista ja tuntuu helvetin pahalta tämän tytön takia. Olen nyt ollut jonkin aikaa hotellissa selvittämässä ajatuksiani, mutta tiedän ettei meidän suhde tule jatkumaan. Kuulostaa varmaan hullulta, mutta haluiasin jotenkin auttaa tätä miehen höynäyttämää tyttöä. Mitään ei kuitenkaan taida olla tehtävissä.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluat auttaa sitä teiniä? Eikö tunnu yhtään pahalta että hän on se jonka kanssa miehesi sinua petti?

Voihan se kuulostaa hullulta ja sitä se kai joltain osin onkin, mutta tuntuu vain ihan älyttömän pahalta tämän tytön puolesta. Tyttö ei tiennyt miehen olevan varattu, joten ei hän myöskään tiennyt tekevänsä väärin. Lisäksi kyseessä on alaikäinen, niin kyllä se on mies joka tästä sotkusta on vastuussa eikä tämä hänen höynäyttämänsä tyttö. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluat auttaa sitä teiniä? Eikö tunnu yhtään pahalta että hän on se jonka kanssa miehesi sinua petti?

Eihän tuo tyttö mitään väärää ole tehnyt, etenkin jos mies on valehdellut parisuhteesta ja iästään

Vierailija

Kyllä minä itsekin tiedän että tämä kuulostaa täysin absurdilta jutulta, mutta minulle tämä on silti ikävä kyllä totta. En kaipaa mitään provo-huuteluja vaan neuvoja miten tästä sopasta voi selvitä ja mahdollisia ehdotuksia miten tätä tyttöä voisin auttaa. Ap

detector

Saahan sitä yrittää  - sepitellä  % sepustella.... (eri asia sitten mikä täällä menee läpi ja mikä on liian läpinäkyvää (edes) täälläkään  läpi mennäkseen)

Vierailija

Mä tykkään tarinoista, enkä tosiaan halua suhtautua epäilevästi kaikkeen: päin vastoin, leikkiminen on kivaa. Mutta tää on jo niin kökkö, etten ees parhaalla tahdolla onnistu eläytymään messiin. Seuraavaan kertaan vähän lisää aitouden tunnetta, jooko.

Vierailija

Minusta asiassa ei ole muuta autettavaa kuin auttaa tyttöä tekemään abortti. Kuka sen maksaa, onkin sitten jo toinen juttu. Ehkä sinä voisit maksaa sen, ap, ja sitten pistää miehesi ostamaan samalla rahalla sinulle jotain kivaa, esimerkiksi superhienon loman (yksiksesi, tietty) tai koruja tai mitä tahansa, mistä sinä tulet onnelliseksi. Ja sen jälkeen minä sinuna pistäisin avioeron aluilleen syynä luottamuksen ja avioliittovalojen täydellinen rikkominen. Hyi olkoon, mistä te oikein löydätte itsellenne tällaisia aviomiehiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Liikaa sattumia uskottavaksi tarinaksi.

Niin mitä sattumia tuossa siis oli? Itse en bongannut ensimmäistäkään. Paitsi ehkä tuon että ap osui paikalle kun mies oli jättänyt facen auki.

Vierailija

Siis miten niin mitään ei ole tehtävissä? Onhan sinulla nyt mahdollisuus puhua miehen kanssa, tytön ja tämän äidin kanssa. On mahdollisuus keskustella abortista ja lapsen pitämisestä. On mahdollisuus jättää mies tai jatkaa yhdessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta asiassa ei ole muuta autettavaa kuin auttaa tyttöä tekemään abortti. Kuka sen maksaa, onkin sitten jo toinen juttu. Ehkä sinä voisit maksaa sen, ap, ja sitten pistää miehesi ostamaan samalla rahalla sinulle jotain kivaa, esimerkiksi superhienon loman (yksiksesi, tietty) tai koruja tai mitä tahansa, mistä sinä tulet onnelliseksi. Ja sen jälkeen minä sinuna pistäisin avioeron aluilleen syynä luottamuksen ja avioliittovalojen täydellinen rikkominen. Hyi olkoon, mistä te oikein löydätte itsellenne tällaisia aviomiehiä?

Tuo tuntuu jotenkin liian "oudolta". Tyttö varmasti tekee päätöksen tuon raskauden suhteen äitinsä kanssa. Puhui ainakin siihen sävyyn että abortti olisi paras vaihtoehto ja niinhän se onkin. Kuka nyt haluaisi lapsen miehen kanssa joka on valehdellut jopa ikänsä? Muusta nyt puhumattakaan... Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat