Uusi suhde ja puolison masennus

Vierailija

Olemme olleet yhdessä noin. vuoden verran, päättimme muuttaa yhteen. Yhtäkkiä puolisolleni alkoi ilmaantua masennuksen oireita jotka paheni ihan hetkessä siihen pisteeseen että hän vain itkee ja puhuu kuolemasta ja pahasta olosta. Hoito ja lääkitys on aloitettu mutta se ei hetkessä tietenkään tuo apua tilanteeseen. Tarkoitus oli aloittaa raskauden yrittäminen lähiaikoina sekä etsiä meille yhteinen koti. Tuntuu että kaikelta tippui pohja, olo on turhautunut..pakko purkaa johonkin. Olen työni puolesta hoitanut masentuneita/mielenterveyspotilaita mutta tämä tilanne on aivan jotain uutta kun oma puoliso sairastuu pahasti. Onko muilla samanlaista tilannetta? Olisi kiva jutella.

Kommentit (3)

Vierailija

Olen pahoillani puolestasi. Miten sinä itse jaksat? Oletko tällä hetkellä hoitajana myös puolisollesi, vai saako hän ulkopuolista keskusteluapua? Masennus on yleensä pitkäaikainen sairaus, onko puolisollasi ennen ollut masennuksen oireita? Mikä laukaisi puolisosi masennuksen?

M39

Löydän tuosta itseni. Aloin oireilla parisuhteen vakavoiduttua, vaikka itse sitä halusin. Minä vaan en kestänyt parisuhdetta. Nyt olen hoidattanu itseäni kuntoon ja tunnun olevani jo vahvempi. Silti on pientä arkuutta suhteen aloittamisesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat