Koht 21-vuotias neitsyt mitä tehdä ??
niimpä tuleeko sitä munaa jonossa oon nainen.. Ei ku oikeesti mitä teen, must miehil tai pojil se on poikuus.
Kommentit (36)
Pidän kaupungista ja sie o hyvät opiskelumahollisuudet :) mut tottakai se o järkevää ettei kukaan käytä hyväks jos jakaa jotai tietoi :)
Tein äsken jonkun e-mailin, mut en oo varma miksen pysty lähettää viestii, et johtuuko padistä vai et pitääks tossa venaa joku vuorokausi et se toimii tai en tiedä kuulostikin hassulle äsken vaan niin tuli mieleen. Hmmmm... Sä voit toki pistää tähän emailis ja voin yrittää sit kattoo millon toi toimii ja jos ei niin tehä uuden ei mul kai valmiin oo mitään mitä en käyttäis virallisesti, jost muistaisin salasanan suinkaan ei tartte toki mitään virallista antaa. Katsotaan siellä halutaanko me virallista toisillemme omina itseinämme
Yritän parhaani mukaan mennä tohon lähetä viesti ei natsaa, sit tein toisenkaan ei silkään pysty vaiks siihen pistin numeronki, ku aattelin et sillä pystyis vahvistaa.. Koitan ettii jos löydän yhen lapun mis oli joku email minkä tein jtn tälläst tyylillä varten
Joo ota iha rauhas kyl se koht toimii :)
Viesti kyl tuli mut en tajuu miksen pysty vastaa :::::::00
Koita jollain muulla kännykällä vaikka tai sulje pädi ja avaa uuestaaa. =)
Must tuntuu et tos on joku juttu vaik, et toimii vast vuorokauden pääst tyyliin tjs... Tai et pitää mennä jotenki eka klikkailee jotain juttui, et toi toimii.. Ku mullon ollut joskus kai jomminkummin heti alkuun ku oon luonut uuden eemaaaaaailin
Okeeii no tee hotmail kestää joku 2 min tehdä eikä tarvii muistakseni vahvistusta =)
Itse olen M20, eli 95. Neitsyt ja luotettava. Asun Lahdessa
Parempi pysyäkin neitsyeenä. Turhanpäiväistä touhua päästää joku astumaan.
Kannattaa mainita paino ja pituus. Niistä voi riippua tuleeko miehiä jonossa panemaan vai ei.
Anna jonku 16-vuotiaan sukulaispojan korkata sinut. Hänkin on varmaan kokematon ja hyvin innokas.
Tulikohan tuosta ap:n ja Henaxin jutusta mitään, olis hauska kuulla :)
Helvetin omituinen nimimerkki jos tosiaan oot nainen..
Vooi eii kui Jyväskylään xD apua voin antaa jonkun sähköpostin sulle ja kattoo sit uskollanx paljastaa kasvojani, en tähän pistä mitään mitä yleensä käytän.