Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyttö pyörtyi, käsketty siivoamaan oksennukset

Vierailija
29.10.2015 |

tyttö oli koulussa oksentanut ja sitten pyörtynyt. noustuaan huonovointisena joutui pyyhkimään lattiaa, jolloin oksensi uudestaan.
onko ihan okei? eikö siivoojien pitäisi pesuaineella pestä oksennukset...

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritekammoiset eivät oikein sovi työhön jossa huolehditaan lapsista. Tiedän useammankin tapauksen jossa jopa opettajan päälle on oksennettu.

Vierailija
22/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan ei olisi ollut pakko pestä, olisi vaan sanonut että ei pysty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lain mukaan ei olisi ollut pakko pestä, olisi vaan sanonut että ei pysty

Ja 9-vuotias sairas lapsi tietää tuollaisesta laista? Vaikka tietäisikin, uskaltaisiko uhmata opettajaa?

Vierailija
24/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihan itse siivoaa sotkunsa.

No huh huh. Noinko vanhusten hoitajatkin sanovat hoidettavalleen, kun vanhus vaikka kaataa ruokaa päälleen?

Vierailija
25/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoitajanko ne oksut pitäisi siivota :D Jokainen ihan itse siivoaa sotkunsa.

Muista tämä sitten jos vaikka saat syvän haavan jalkaan ja vuodat lattialle verta. Siivoat ne sitten ennen kuin lähdet paikattavaksi. Koska eritettähän se on sekin.

Täysin älytön ajatuskin, että sairaan ihmisen pitäisi alkaa siivota.

Vierailija
26/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihan itse siivoaa sotkunsa.

No huh huh. Noinko vanhusten hoitajatkin sanovat hoidettavalleen, kun vanhus vaikka kaataa ruokaa päälleen?

Niinpä. Mihinköhän ihmeeseen ensimmäisen kommentoijan mielestä tarvitaan sellaisia ammattikuntia kuin siivojat, puhtaanapitäjät, laitoshuoltajat jne. jen. jos kerran kaikki siivoaa itse omat sotkunsa? Kaikki likahan on jonkun aiheuttamaa.

Vierailija
27/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajunnan menetys ja ylenanto = omat sotkut

Varmaan kouluampujan uhrinkin pitää pestä omat veret lattialta...

No. jos siellä on joku vatsatautiepidemia ja kymmen yrjöää lattialle, kuvittelisin että koulu laitetaan kiinni ja siivoojat soitetaan töihin?

Ja kun pesukoneen äänimerkki alkaa soida kuvittelisin että ohjelma on mennyt läpi ja on aika tyhjentää kone... Eli miten ylläoleva kommenttisi liittyi tähän keskusteluun mitenkään???

Vierailija
28/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta velojen lapsiviha ei tunne rajoja.

Mä olen vela, ja takuulla sua ja monia muitakin empaattisempi nainen, joten haista sinä kieroilija vaan huilu kun yrität kääntää ihmisiä toisia ihmisiä vastaan. Mistä päättelit että kukaan vela olisi edes kirjoittanut ketjuun mitään negatiivista. Kamala tilanne ja osaan kuvitella kuinka noloa on lapselle.

Vierailija
29/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oksensin lapsena tunnilla ja se oli todella noloa, onneksi pääsin toiseen huoneeseen lepäämään siksi aikaa että äiti tuli hakemaan. Olisi ollut vielä hirveämpää jos olisi joutunut siivoamaankin! Sääliksi käy tyttöäsi...

Vierailija
30/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla pahoinvointi ja pitäisi vielä alkaa oksennusta siivoamaan, oksentaisin varmaan uudelleen. Siinähän voi muutenkin huipata, olla horkassa, sattuu, etoo jne. Tosi empatiakyvytöntä. 

Vierailija
31/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen olisi kuulut siivota. Sitä varten laitoksissa (niin koulu, pk kuin vanhainkoti) on eritetahrapakit.

Vierailija
32/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, että jos ei viitsi lavuaariin oksentaa niin saa yrjötä mihin sattuu eikä tarvitse siivota??

Vierailija
33/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, että jos ei viitsi lavuaariin oksentaa niin saa yrjötä mihin sattuu eikä tarvitse siivota??

Lopeta provoilu, ehkä lavuaaria ei ollut lähettyvillä. Sairauskohtaus voi yllättää, ei aikuinenkaan sairas pysty pidättämään oksennusta. Siivojako oli ammattisi, tuskin sairaanhoitaja.

Vierailija
34/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen omituista logiikkaa, joku saa sairauskohtauksen ja on ilmiselvästi sairas. Ensimmäinen reaktio, rangaistaan tätä ihmistä ja tehdään hänet vieläkin sairaammaksi.

Ei kyllä pysty ymmärtämään joidenkin ihmisten järjenjuoksua, ei sitten ollenkaan. Mistä kukaan voi muutenkaan tietää kuinka vakavasta asiasta on kyse jos joku saa sairauskohtauksen, tuskin ihan ensimmäisenä pyydetään vetämään sata punnerrusta lattialla rangaistukseksi siitä että olet ollut niin tuhma kun menit sairastumaan.

Vierailija
35/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörtyminen ei ole sairaskohtaus. Sh

Vierailija
36/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörtyminen ei ole sairaskohtaus. Sh

Siis sairauskohtaus, pyörtyminen jonka yhteydessä oksennellut, eikö sytytä, mikä voisi olla mahdollista, mikä sairauskohtaus. Alkaa e-kirjaimella.

Vierailija
37/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoitajanko ne oksut pitäisi siivota :D Jokainen ihan itse siivoaa sotkunsa.

Voi luoja mitä älyn kipinöintiä... Mistä tuon terveydenhoitajan tähän repäisit?

Jokainen siivoaa omat TAHALLISET sotkunsa. Oksennus ei ole sellainen.

Vierailija
38/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo ihmisestä joka on enemmän huolissaan siisteydestä kun jonkun ihmisen terveydestä. Tuollainen ihminen vaikuttaa ainakin minusta jotenkin henkisesti sairaalta, lasta ei tuollaisten ihmisten käsiin voi päästää, joskus voi joku vielä kuolla kun keskitytään siivoamiseen jos jollekin sattuu jotain.

Vierailija
39/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörtyi ja oksensi? Varmistakaa, ettei ole epilepsia. Opettajan käytös asiatonta.

Vierailija
40/59 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalisti on niin ettei "asiakkaan" tarvitse vahinkoja korjata, kun kyse tosiaan onnettomuudesta. Henkilökunnan hommia. Ja puhun nyt esim juuri sairastumisista, jos putoaa tarjotin yms ikävää. Tahalliset toikkaroinnit eri juttu.