Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyttö pyörtyi, käsketty siivoamaan oksennukset

Vierailija

tyttö oli koulussa oksentanut ja sitten pyörtynyt. noustuaan huonovointisena joutui pyyhkimään lattiaa, jolloin oksensi uudestaan.
onko ihan okei? eikö siivoojien pitäisi pesuaineella pestä oksennukset...

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Koulupäivien aikana se on ehdottomasti opettajien tehtävä poistaa eritetahrat asianmukaisesti! Pelkkä pyyhkiminen ei todellakaan riitä..
Oppilas raukka, voin uskoa miten on voinut nolottaa koko tilanne :(

Vierailija

Ei todellakaan ole ok. On varmaan ollut kamala kokemus :s Kuka oli käskenyt siivoamaan? Ottaisin kouluun kyllä yhteyttä ehdottomasti.

Vierailija

Ihan tosiko? Tuon ikäinen pitää pyörtymistä ja oksentamista tosi nolona, saati sitten että on pakotettu siivoamaan ne!!!

Mun mielestä törkeää käytöstä ja todellakin ottaisin yhteyttä rehtoriin. 

Vierailija

En tiedä, kenen kuuluu siivota, mutta mun mielestä ei ainakaan sen lapsen. Paikalla oleva aikuinen on mun mielestä toiminut kamalan väärin :( Jos mä olisin ollut, niin olisin vaikka itse siivonnut! Lapsen tehtävä se ei missään nimessä ole.

Vierailija

Sairasta ja pyörtynyttä lasta (tai aikuistakaan) ei todellakaan pakoteta siivoamaan jälkiään julkiselta paikalta! Ehdottomasti yhteys kouluun, ja valitus asiasta.

Vierailija

Opettaja itse eritekammoinen ja hätäpäissään toimi noin? Ehdottoan väärin kuitenkin tehty, yhteys rehtoriin ja ope saa nuhtelut.

Vierailija

Koulussa varmaan open tai avustajan homma, eihän niissä enää siivoojia ole kuin hätäseen tunti iltapäivällä tyhjentämässä roskiksia.

Mietipä työpaikallesi... kuka siivoaa sinun sotkusi jos tolpillasi olet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koulussa varmaan open tai avustajan homma, eihän niissä enää siivoojia ole kuin hätäseen tunti iltapäivällä tyhjentämässä roskiksia.

Jos mun työpaikalla joku oksentaisi ja pyörtyisi, siivoaisin vaikka itse (vaikka se saisikin voimaan pahoin). Viimeisenä henkilönä odottaisin, että tuossa kunnossa oleva siivoaa itse, oli ihan minkä ikäinen ihminen vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla kutsutaan siivooja, tai jos ei ole saatavilla, varmasti työkaverit siivoaa, eikä käske pyörtynyttä ja huonovointista ihmistä lattioita luutuamaan. Meidän työpaikalla autetaan jos joku on sairas, ja odotan että kouluissa tehdään samoin. Varsinkin kun kyse on pienistä lapsista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat