Siskosta 18v tullut juuri sellainen, millaisia ihmisiä ennen halveksui

Vierailija

Nuorempana suhtautui aina halveksuen ihmisiin jotka jättivät koulun kesken. Nyt kuitenkin jätti itse ammattikoulun kesken kun on kivempi bilettää. Ennen inhosi tupakoivia ihmisiä, nyt polttaa itse. Pilveäkin vaikka oli ennen niiiin huumevastainen että hänestä suunnilleen aspiriinikin oli myrkkyä.

Inhosi kaikkea massaa mutta oli kuitenkin pakko hankkia jopo ja kånken. Puhuu uusien kavereidensa kanssa paskaa vanhoista koulukavereistaan jotka ovat pysyneet mielipiteissään ja yhä koulussa, osa valmistunutkin jo.

Miten voi olla noin kaksinaamainen?

Kommentit (8)

Vierailija

Sun siskohan on tosi nuori. Ihminen muuttuu, kasvaa ja kehittyy läpi elämänsä. Ehkä sun sisko on nyt tajunnut, ettei elämä olekaan aivan niin helppoa kuin hän kuvitteli etukäteen. Ei hänelle eikä muillekaan. 

Vierailija

Sisko saa tehdä niinkun hänestä hyvältä tuntuu ja nuorena mielipiteet voi vaihdella suunnasta toiseen sekä henkisen kasvamisen että itsensä etsimisen myötä.

Vierailija

Hyvä, että sentään jotkut ymmärtävät elämän ainutkertaisuuden ja sen, ettei sitä kannata tuhlata lammastelemalla 50 vuotta porvarin orjana.

Vierailija

Varsinkin nuorena mielipiteet voivat muuttua useinkin ja ihminen on toisten vaikutukselle altis. Monesti nuoret ovat hyvin naiiveja ja kuvittelevat elämän olevan jotenkin hirmu mustavalkoista. Kun ikää tulee lisää, huomaa että elämä ei olekaan niin yksinkertaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että sentään jotkut ymmärtävät elämän ainutkertaisuuden ja sen, ettei sitä kannata tuhlata lammastelemalla 50 vuotta porvarin orjana.

Eli sossun elätiksi vaan (porvarin rahat toki aina kelpaavat) ja huumeitakin on kiva vetää...

Ei vittu. Pistäpä huppari päähän ja koita saada pyöräteline näyteikkunasta sisään. :)

Siinähän pilaa elämänsä -etkä sinäkään sen paremmalta kuulosta. Roskaväkeä siis molemmat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli sossun elätiksi vaan (porvarin rahat toki aina kelpaavat) ja huumeitakin on kiva vetää...

Ei vittu. Pistäpä huppari päähän ja koita saada pyöräteline näyteikkunasta sisään. :)

Siinähän pilaa elämänsä -etkä sinäkään sen paremmalta kuulosta. Roskaväkeä siis molemmat.

Sillehän mä en nyt voi, että sä et ahneuksissasi osaa lähestyä asioita kuin rahan kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillehän mä en nyt voi, että sä et ahneuksissasi osaa lähestyä asioita kuin rahan kautta.

Ahneuksissasi... voi hellanduudelis. :D

Jokos vallakumous on kohta ovella?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat