Oletko joskus pettynyt pahasti pikkujoululahjasta?

Vierailija

Itse taidan olla vähän lapsellinen kun vielä aikuisiälläkin olen joskus pettynyt kun paketista on tullut jotain selvästi arvotonta tai supertylsää...

Kommentit (14)

Vierailija

Aina ja johtuen varmastikin siitä että pikkujoululahjoille annettu max. summaraja on niin pieni ettei sillä saa kuin kasan paskaa. Yksissä työpaikan pikkujouluissa oli vielä sovittu että kaikki ostaa max. 5 euron arvoisen TURHAKKEEN. Ainakin oltiin etukäteen ihan ääneen sovittu että lahja tulee olemaan tarpeetonta krääsää.

En kyllä toisaalta halua mihinkään pikkujoululahjaan sitä 5 euroa enempää sijoittaakaan mutta parempi vaihtoehto olisi pikkujoulut ilman tuota lahjaa.

Lasten koululuokkien pikkujouluissa taas sillä pikku summalla saa ihan eri tavalla jotain pientä ja kivaa hankittua.

Vierailija

En. Pidän lähinnä vitsinä. Olen saanut tuikkukynttilän (ihan vaan sen, ei jalkaa tai kippoa), kynttilän, stringit, tähtisadetikkuja, enkelihimmelin, foliopaperia, led-lampun jne. Minusta aikuisille vain kiva, pieni ohjelmanumero. Lahja täysin sivuseikka. Olen finanssialalla. 

Vierailija

Aikuisten kohdalla vielä ymmärrän huumorin mutta mitä ihmettä liikkuu sen vanhemman päässä joka laittaa lapsen viemään kouluun paketin jossa on yksi ainoa sokeripala paperimytyn sisälle piilotettuna?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten kohdalla vielä ymmärrän huumorin mutta mitä ihmettä liikkuu sen vanhemman päässä joka laittaa lapsen viemään kouluun paketin jossa on yksi ainoa sokeripala paperimytyn sisälle piilotettuna?

Se vanhempi ei tiennyt pikkujoulusta ja lapsi hätäpäissään keksi jotakin..

Kerran petyin

Kerran petyin. Se oli se kerta kun pukki antoi kontista sinne itse sujauttamani lahjan. Jotain mainoskyniä ja muuta ilmaiskrääsää olin pakettiin dumpannu. En avannu pakettia vaan laitoin seuraavissa pikkujouluissa uudelleen konttiin. Silloin sain paketissa mini konjakkipullon ja kyllä ilostuin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voisi äkkiseltään luulla mutta lahja näytti kyllä  aikuisen paketoimalta, käherretyt nauhat ym, eikä 8-vuotiaan tekeleeltä.

Vierailija

No en ole pettynyt. En pety lahjoista muutenkaan. Jos saan jotain superkivaa, niin se on mukava yllätys. Jos en saa jotain mieleistä, ei haittaa. Säästän kaikki kuitenkin, muistoksi :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ööh, en. Sehän pelkkää leikkiä. :) Oletko jotekin riippuvainen tavaroista?

Lähinnä kyse on siitä että itse on yrittänyt miettiä jotain josta oikeasti toinen voisi ilahtua ja sitten itse saa sen suttaavan ilmaiskynän tai vessapaperirullan.

Vierailija

Onhan se aika outoa jos lahjan arvoksi on sovittu esim 5 € ja sitten joku laittaa sen yhden tuikkukynttilän tai tulitikkuaskin. Ei tuo nyt oikein ole edes huumoria, vaan lähinnä typeryyttä tai sairasta pihiyttä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voisi äkkiseltään luulla mutta lahja näytti kyllä  aikuisen paketoimalta, käherretyt nauhat ym, eikä 8-vuotiaan tekeleeltä.

8v. osaa jo paketoida hyvin, jos haluaa. Naihan kähertäminen onnistuu jo 5v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8v. osaa jo paketoida hyvin, jos haluaa. Naihan kähertäminen onnistuu jo 5v.

Voi kai joo mutta harvoin saa myös siistit taitokset, tiukan solmun jne. ihan itsekseen aikaiseksi.

Vierailija

Juurikin joku pieni viinipullo / mini viinapullo toimii tollasissa pikkujouluissa aina. Ei ole vielä kukaan ollut suu mutrulla mun lahjoista :D

Vierailija

Meillä ei mitään hintarajoituksia, huumorilla vedetään. Olen se finanssialalla oleva. Ja lisään vielä, että olen saanut myös omenan ja palaneen piparin..  Minusta aika triviaalikysymys aikuisille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat