Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Googlailin tuossa joululahjakirjoja, ja kyllä se Adlibris vaan on edullisin.

Vierailija

Mistä sinä ostat kirjasi? Minä yleensä tuolta, mutta käyn kyllä Akateemisessa nuuhimassa :) Ehkä niidenkin hinnat tätä mukaa tippuvat, kun ovat samaa yritystä nykyään...

Kommentit (7)

Vierailija

Edullinen voi olla, mutta viime jouluna hyvissä ajoin tilattiin eräs kirja, joka oli siis tarkoitettu joululahjaksi. Toimitus luvattiin 2-4 päivässä. Sähköpostiin tuli viesti, että toimitusongelmia. Eivät ole saaneet kirjaa. Luvattiin toimittaa myöhemmin. Kirja tuli loppujen lopuksi vasta helmikuussa. Prkl.

Vierailija

Minulla on ihan ok kokemuksia (mm. nopea toimitus) mutta odottelen nyt neljättä viikkoa rahoja takaisin. Klarna tietysti nuo hoitaa mutta ei anna puljusta kyllä hyvää kuvaa jos rahanpalautus luvataan tapahtuvan alle viikossa.

Vierailija

Hesarissa oli tänään juttu Adlibrikseltä ostetusta kirjasta. Mies oli etsinyt Thomas Hardyn kirjaa, ja siitä oli löytynytkin suomennos. Yllätys oli, että kirja oli konekäännetty eli se oli täysin käsittämätöntä siansaksaa. 

Mä ostan kirjoja kirppareilta ja si yleensä kustantamojen kaupoista. Myös Akateemisesta ja Suomalaisesta. Amazonilta tilaan joskus englanninkielisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa oli tänään juttu Adlibrikseltä ostetusta kirjasta. Mies oli etsinyt Thomas Hardyn kirjaa, ja siitä oli löytynytkin suomennos. Yllätys oli, että kirja oli konekäännetty eli se oli täysin käsittämätöntä siansaksaa. 

Mä ostan kirjoja kirppareilta ja si yleensä kustantamojen kaupoista. Myös Akateemisesta ja Suomalaisesta. Amazonilta tilaan joskus englanninkielisiä.

Pääsääntöisesti siellä on myynnissä ihan niitä samoja kirjoja kuin vaikkapa Akateemisessa ja Suomalaisessa. Joku käännösmoka ei ole Ablibriksen vika vaan kustantamon :D 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

voiko tän selkeempää mainosalotusta ollakaan

Kysyin kyllä muiltakin mistä ostavat kirjansa. Ärsyttävää muuten että Prisman sivut on niin tahmeat, haeskelin siis sieltäkin mutta lataus kesti ja kesti joten lopetin siihen. ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat