Millaiset hanskat kevääksi hiekkalaatikolle nyt 7kk-ikäiselle?
Tarkoitus ostaa reimatec-haalari, mutta millaiset hanskat? Myös reimatec-hanskat? (sissus mikä hinta) vai jotain muuta...
Kommentit (6)
jonathaneja kun huomenna lähdetään shoppailemaan...
Ainakin tuo hinta vaikuttaa huomattavasti paremmalta =)
Onkos ne kosteussuojatut? Tarviikohan meidän poika keväällä jo kurahousuja/kurarukkasia? Reimatec sentään on kosteussuojattu, mutta ikävää se kura silti on...
ei tietääkseni saa jonathaneja.
Yksi hyvä vaihtoehto kevätkeleihin on pikkulapaset ja päälle vuorettomat kurakintaat. Leikkipuistossa voi touhuta kurakintaat kädessä ja sitten rattaissa voi riisua likaiset hanskat ja kädessä ovat silti pikkulapaset. Esim. kivat myy hyviä lapasia pienille.
Pienellä lapsella lähes kaikki kintaat ovat kohtalaisen kömpelöitä, joten siinä mielessä en suosittelisi kauhean kalliisiin investoimaan.
Reimatecit.
Meillä on ollut myö lennet ja jonathanit, mutta meidän lapset ei niillä tehnyt mitään. Niissä kun ei ole saumoja teipattu, niin vuosivat kunnolla vesileikeissä. Meillä lapset rakastaa keväisin/syksyihin vesileikkejä ja rännien alustat on suuressa suosiossa =)
Itse ostan siksi nuo tecit, kun kurarukkasien kanssa täytyy olla toisen hanskat alla ja kurarukkaset on tosi liukkaat toisten hanskojen päällä. Tykkään itse on parempi leikkiä kun on vain yhdet hanskat. Ja reimateceistä tykkään myös siksi, että ranteen kohdalla on kunnon kiristys, niin pysyvät hyvin kädessä.
26e taitaa maksaa rukkaset per pari. Mutta ainakin meillä ne on riittäneet ainoiksi hanskoiksi.
mulla olis yhdet vihreät koko ( muistaakseni ) 1 tai 0.... en mene vannomaan :)
toinen vaihtoehto on ostaa kurahanskat, vuorettomat, joiden alla mahtuu puuvilla / villalapanen. ne on myös hyväksi todettu.
ostin yhdet reiman hanskat nyt talveksi. ei hyvät mielestäni ja maksoi vielä älyttömästi
...tuskin ihan pahimmissa muta-lillu-paikoissa vielä pyörii. Vettähän pitää mutta kyllä isommallka ainakin olen kuriksia käyttänyt ihan pahimpana muta aikana keväällä jolloin osa meidän pihasta on jotain ihan järkyttävää... :/
Kyllä meillä ainakin on noilla jonathaneilla pärjätty ja tuohon hintaan ostaa vaikka parit rukkaset. Jesper&juniorit myy ja jollei lähistöltä löydy niin kotimyyjä-verkosto kattaa lähes koko suomen, kotimyyjätkin löytyvät tuolta jespereitten sivuilta :)
http://www.saunalahti.fi/paivirai/
..jotka alesta ostin, ikinä en rukkasista tuota hintaa maksaisi! Lisäksi meinaan ostaa Jonathanit jollaiset meillä oli viimekin syksynä sekä nyt talvi-versioina. Hinta 7,50e ja hyvät on. Kevätväreinä löytyy pinkki, kelt, tsin, beige ja vihreä. :-))