Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia waist trainingistä?

waist training

Mitähän mieltä olette tosta waist trainingistä? Onkohan vain samanlainen villitys kuin freddyt että vartalonmuotoa huijataan? Luin erään blogipostauksen aiheesta, hirveästi kiinnostaisi kokeilla kyseistä tuotetta.. Onko kellään kokemusta tosta? http://hyenacc.blogspot.fi/2015/09/waist-training.html

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Itselläni on kyseinen tuote ja pakko kyllä kehua! Auttanut minua erityisesti ryhtini kanssa ja hartiakivut ovat vähentyneet.. ihana myös käyttää paitoja joita ei aiemmin kehdannut käyttää kun maha oli joka puolella!

Vierailija

Siis mitä helvettiä? Naiset on ottamassa takaisinkorsettia? Kyllä alkaa mennä liian pitkälle.. Justhan siitä sata vuotta sitten päästiin eroon!

Ja on muuten niin huuhaata ettei rajaa, muka loateksi aktivoi rasvanpolttoa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos vaan laihduttaisit?

Harvoinpa sitä laihtuu juuri erityisesti vain yhdestä kohdasta vartaloa.

tyytyväinen

Toimi mulla ainakin! käytin viikon verran päivittäin n.8-12h ja senttejä lähti noin 2. viikko sitten vyötärönmitta huiteli siellä 66-67cm mitoissa ja nyt se liikkuu 64-65cm välillä. Tää sama korsetti joka tuntui vikko sitten tiukalta ja ahdistavalta on nyt jo jäänyt liian isoksi ja joudun tilaamaan uuden pienemmässä koossa! 

kaiken muun hyvän lisäksi posti toimitti mulle mun waist trainerin paljon nopeamin ku mitä alunperin arvioitiin, tässä linkki yksilöön jonka ostin: http://www.ebay.com/itm/141675079156?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=44... 

tyytyväinen

Paino siis pysyi samana koko ajan :) tarkoituksena ei oo että rasvakudo mahasta katoaa vaan että se uuma kapenee sieltä kyljistä

Vierailija

Se ei polta sen enempää rasvaa, mutta varmasti muokkaa kyllä kehoa. Googlettamalla löytyykin hyvää tietoa korsettien aiheuttamista terveyshaitoista. Jos käyttää vaatetta, joka ei kiristä, niin ongelmia ei onneksi tule, mutta hikoileminen korsetin alla ei kuluta rasvaa. Muutenhan saunatreeni olisi tosi tehokasta. Ryhtiä voi parantaa, mutta riippuu taas kireydestä. Selkälihakset voivat myös surkastua turhan tuen kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat