Onko kaikki taaperoimettäjät rumia??
Aina kun jossain lehdessä näkee yli puolivuotiaan lapsen äidinsä rinnalla, niin aina ne äidit näyttää aivan hirveiltä. Puhumattakaan sitten näistä taaperoimettäjistä, joita löytyy netistä, aivan järkyttävän rumia. Onkohan se silloin jotenkin helpompaa pilata rintansakin, jos näyttää petolinnun peeltä?
Kommentit (12)
Mut mä tunnen. Hoikkia ja kauniita naisia.
Vierailija:
Onkohan se silloin jotenkin helpompaa pilata rintansakin, jos näyttää petolinnun peeltä?
imetyksen pituus (yli 18 kk) ei todellakaan ole rupsahduttanut rintojani. Ihan normaaliksi ne ovat palautuneet imetyksen lopettamisen jälkeen. Muutama raskausarpi on, mutta nehän tulivat jo odotusaikana, joten imettämisellä ei siihen ole osuutta.
Olen peräti lukenut, että asteittainen imetyksen lopettaminen (mikä liittyy aika olennaisesti taaperoimetykseen) nimenomaan auttaa rintoja palautumaan paremmin kuin yhtäkkinen lopetus.
ja pitävät huolta ulkonäöstään. Taitaa se pitkään imettäminen olla yleisempää yli 35-vuotiailla ja siinä iässä nyt kukaan ei enää ole kaunis.
Vierailija:
nolottas ihan olla noin typerä.
Hän on sellainen supersuperlaitettu äiti, joka pitää lyhyttä hametta ja pitkävartisia korkeakorkoisia saappaita, iso tukka ja aina täydellinen meikki. En sano tätä pahalla, mutten ikinä uskoisi hänen olevan niin lapsilähtöinen ihminen jos en tuntisi. Mutta hän on!
Pitkät ruskeat hiukset. Miehet kääntyi aina perään katsomaan kun hän kulki ohitse.
Itse imetin 1v 2kk ja oon ihan tavallinen, mutten einakaan ruma!
11, minä tunnen 3 taaperoimettäjää, kaikki ovat kauniita.
Mutta joo, tissini ovat sitä tyyppiä että ovat ns. pilalla jo kuukauden imetyksestä.
nolottas ihan olla noin typerä.