Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte tilanteessani?

Vierailija

Kaipailisin kovasti mielipiteitä! :) minulla on ollut noin kahden vuoden ajan kaverimies, jonka kanssa vietän paljon aikaa. Monet ulkopuoliset ajattelevat, että seurustelemme ja esim. miehen vanhemmat ovat kertoneet minulle, että toivoisivat kovasti, että olisimme pari. Mies tunnusti puolisen vuotta sitten ihastumisensa minuun, mutta sanoi sitten, että hänen pitää selvitellä omaa päätään, eikä tiedä, mitä haluaa oikeasti. Minäkin olen ihastunut häneen, ja kerroin sen miehen tunnustuksen jälkeen. Suhde ei kuitenkaan ole edennyt yhtään mihinkään, olen yrittänyt puhua miehen kanssa, mutta ei siitä mitään tule, en saa häneltä minkäänlaista vastausta. Ehkä tunteet ovat sammuneet, en tiedä. Yhdessä olemme kuitenkin edelleen paljon. Muutama kuukausi sitten tapasin toisen miehen. Olemme käyneet ihan kavereina syömässä, kävelyillä jne. Nyt mies lähetti minulle eilen viestin ja pyysi treffeille. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä? Teenkö väärin jompaa kumpaa kohtaan, jos menen? Järki sanoo, että pitäisi hyväksyä tämän toisen upean miehen treffikutsu, mutta sydän sanoo, että rakastan ensimmäistä miestä. Mutta en kai voi ikuisuuksia roikkua ihastuksessa, joka ei osaa päättää, haluaako minut vai ei? Kiitos vastauksista!

Kommentit (15)

Vierailija

Lapsiko olet?! Joka tekee päätöksiä vain sen pohjalta mitä toiset haluaa. Meneppä ihan vaikka peilin eteen ja kysy mitä sinä haluat! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika lapsellinen provo. Keksi jotain parempaa. Voisko Se The Sisko taas ilmestyä tähänkin jollaintapaa. 

No ei tää kyllä ole provo. Ihan oikeasti kaipaisin neuvoja, jos joku olisi kiltti ja haluaisi auttaa. 

Vierailija

Voisit siis ajatella seurustelevasi kummankin kanssa? Mies numero kaksi ei siis ole mikään nappula, jolla yrität saada ekan mustasukkaiseksi tms.? Jos ei, menisin treffeille. Tsemppiä!

Vierailija

Minä roikuin liian pitkään suhteessa jossa mies ei "vieläkään tiennyt" mitä haluaa ja vihdoin 7v roikkumisen jälkeen sanoin, että se oli nyt tässä, selvitä tilanteesei ja ota yhteyttä sen jälkeen jos siltä vielä tuntuu, mutta en takaa että olen enää vapaa siinä vaiheessa. Karmeaa erota rakkaasta ihmisestä, mutta karmeaa tuo oli kohdella itseäänkin noin!

Vierailija

Mene treffeille! Eihän se tarkoita, että hänen kanssan pitää sitoutua. Jos eka mies ei osaa päätöstään tehdä, niin voithan sinä kuitenkin pitää hauskaa. Ehkäpä jopa ekan miehen päätöksen tekoa vauhdittaa, kun huomaa, että sinulla muutakin vientiä ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisit siis ajatella seurustelevasi kummankin kanssa? Mies numero kaksi ei siis ole mikään nappula, jolla yrität saada ekan mustasukkaiseksi tms.? Jos ei, menisin treffeille. Tsemppiä!

Voisin kyllä, toinen mies olisi jopa kaikin puolin "järkevämpi" valinta, hän on äärettömän kiltti, ottaa minut ihanasti aina huomioon, osaa keskustella, on luova, kiinnostunut maailmasta, olen kyllä ihastunut häneen hiukan :) ensimmäinen ystäväni on vähän erilainen, tietyllä lailla "hankala ihminen", mutta silti jostain syystä rakkaus häntä kohtaan vain voimistuu... ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä roikuin liian pitkään suhteessa jossa mies ei "vieläkään tiennyt" mitä haluaa ja vihdoin 7v roikkumisen jälkeen sanoin, että se oli nyt tässä, selvitä tilanteesei ja ota yhteyttä sen jälkeen jos siltä vielä tuntuu, mutta en takaa että olen enää vapaa siinä vaiheessa. Karmeaa erota rakkaasta ihmisestä, mutta karmeaa tuo oli kohdella itseäänkin noin!

Tätä olen juuri ajatellut, kiitos vastauksesta. Ottiko mies myöhemmin yhteyttä? ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mene treffeille! Eihän se tarkoita, että hänen kanssan pitää sitoutua. Jos eka mies ei osaa päätöstään tehdä, niin voithan sinä kuitenkin pitää hauskaa. Ehkäpä jopa ekan miehen päätöksen tekoa vauhdittaa, kun huomaa, että sinulla muutakin vientiä ;)

No ehkä teen näin, eihän ekat treffit mikään naimisiinmeno ole :) kiitos! ap

Vierailija

Ethän sä nyt maailman tappiin asti voi odotella vastausta. Sähän voit sanoa sille kaverimiehelle, kun kerran kavereita olette, että toivoisit häneltä selväsanaista vastausta sillä olet saanut treffikutsun, etkä haluaisi pahoittaa hänen mieltään jos hän on kiinnostunut seurustelusta. Jos vastausta ei kuulu, voit mennä treffeille hyvällä omallatunnolla, sillä ei hän ollut tarpeeksi kiinnostunut.

Vierailija

Menehän juttelemaan sen ihan ensimmäisen kansssa  ja vieä tänään. Miehissä on toisinaan se vika, että eivät oikein uskalla olla sen ihanimman kanssa, kun pelkäävät menettääävänsä sen vielä.

Rehelliset tavoitteet keskustelulle. Jos haluat naimisiin ja lapsia hänen kanssaan, ja kuinka monta.. Omakotitalo (velkavankila) vai  vuokrakasarmi... Nämä kaikki pitää kertoa.

Näissä ihmissuhde asioissa asioiden selville ottaminen on niiin hankalaa, kun tuntuu pahalta saada ei mielllyttävä vastaus. Kuitekin draagisemppaa on kun kummatkin pilaavat tilaisuutensa, kun ei uaskallleta puhua asioista.

Vierailija

Juu, kyllä mies on ottanut yhteyttä eli lähes joka päivä kirjoitellaan jotain ja välillämme on tunteita, mutta en halua tavata ennenkö saa asiansa oikeasti kuntoon etten taas retkahtaisi.

Vierailija

Juu, kyllä mies on ottanut yhteyttä eli lähes joka päivä kirjoitellaan jotain ja välillämme on tunteita, mutta en halua tavata ennenkö saa asiansa oikeasti kuntoon etten taas retkahtaisi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat