Lopetin imettämisen, aloin laihtua.

Vierailija

Jännä juttu, mutta jotenkin oon ollut siinä uskossa että imetys vähän kuin "huomaamattaan" vie kilot, mutta kyllä se luonto on asian niin luonut ainakin omalla kohdallani että laihtumista enempää tapahtunut "kuin oli tarvis" imetyksen aikana. Olin nopeasti takaisin samoissa mitoissa kuin ennen raskautta, mutta sitten ei enää kiloja tippunut enää yhtään imetyksen aikana (enkä mitenkään tähän pyrkinytkään).

Nyt vauva 7kk ja imetys on loppunut, niin nyt sitten onkin yht´äkkiä lähtenyt kiloja vaikka liikun ja syön ihan samalla tavoin kuin imettäessäkin. 

Joten älkää ressatko niistä kiloista imetysaikana, kyllä ne sitten lähtee, jos niin haluatte myöhemminkin. 

Kommentit (4)

Vierailija

Mulla imetys ei laihduttanut ensimmäisen puolen vuoden aikana vaan laihtuminen alkoi vasta puoli vuotta imetettyäni. Kun olin imettänyt vuoden, olin aina jo alipainoinen. En sitten tiedä, olisinko laihtunut ilman imetystäkin niin paljon, mutta epäilen, että en. Paino nimittäin alkoi vähitellen hiipiä normaalilukemiin, kun imetykset olivat kokonaan ohi.

Vierailija

Mä kyllä laihduin kun imetin. Kun se loppui, piti ruveta vahtimaan syömisiä ettei paino olisi hiipinyt ylöspäin. Nyt, reilu 2 vuotta synnytyksestä, olen 10 kg kevyempi kuin raskaaksi tullessani.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat