Tänään on koulun valintakoe ja haastattelu ja olen flunssassa. Mainitsenko asiasta?

Vierailija

Tietenkin olen tänään tärkeänä päivänä kipeä, 11 aikaan olisi haastattelu ennen valintakoetta. Mulla on pääasiassa yskä, eli pitääkö mun aloittaa haastattelu tyyliin:anteeksi että olen kipeä? Vai yskinkö vaan enkä sano mitään?

Ja sattuko joku tietämään voinko itse kokeeseen ottaa jotain pastilleja ja syödä niitä? Kun imeskelen jotain niin sitten ei yskitä ja saisi ihmiset koerauhan kun ei tartte kuunnella mun köhimistä :)

Kommentit (8)

Vierailija

No voithan mainita, että anteeksi yskiminen, olen kipeä. Tuota muiden häiritsemistä enempää se ei mahda vaivata, joten älä tee asiasta numeroa. Miksi ei saisi ottaa pastilleja koetilaisuuteen?

Vierailija

No haloo, ota ne pastillit mukaan. Kyllä kai ne haastattelijat huomaa että oot kipeä jos yskit, ei sitä tartte erikseen mainostaa. Tuot mieleen idolssin koelaulut...

Vierailija

Mä sanoisin "anteeksi, olen flunssassa, ei varmaankaan kannata kätellä. Olen Matti Meikäläinen,hauska tavata." Antaa sinusta muita huomioivan kuvan, ja samalla haastattelija ymmärtää, ettet ole parhaimmillasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin "anteeksi, olen flunssassa, ei varmaankaan kannata kätellä. Olen Matti Meikäläinen,hauska tavata." Antaa sinusta muita huomioivan kuvan, ja samalla haastattelija ymmärtää, ettet ole parhaimmillasi.

Taidan käyttää tuota.

Mitä lääkkeitä vedän naamaan etten yski? Enkä mitään säälipisteitä kaipaa, mietin vaan kuuluuko flunssa mainita tai köhinkö vain itsekseni?

En yrittäisi edes.

Asetelma on sama kuin vammainen joka hakee lääkikseen.

Miksi edes yrität?

Minä en edes yrittäisi kun ei siitä selviä kuitenkaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat