Haluisin melkeen anorektikko tyttöystävän

Vierailija

Laihat naikkoset on håt! :P

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varaudu sitten pillun löysyyteen..

Tälle läskien lohtuvirrelle olisi mukava nähdä uskottavaa lähdettä...

Vierailija

Hanki sellainen tekoluuranko mitä oli joskus kouluissa ja pue sille mekko. Ei ole ihan tervettä toivoa, että toinen on sairaalloisen alipainoinen ja vaarassa sairastua anoreksiaan oman vinoutuneen kauneuskäsityksen takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi 170/45 nainen.

Miten olet onnistunut saavuttamaan mittasi? Millanen treeni/ruokavalio? 

-nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulunu juttu, joka ei pidä paikkaansa.

Pitää mun kokemusten mukaan. Pyöreämmät on piukempia koska enemmän rasvaa. Kokeileppa itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle läskien lohtuvirrelle olisi mukava nähdä uskottavaa lähdettä...

En ole läski, vaan urheilullinen mies joka on huvin ja urheilun vuoksi kairannut näitä teinipoikien näköisiä tyttösiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Pitää mun kokemusten mukaan. Pyöreämmät on piukempia koska enemmän rasvaa. Kokeileppa itse.

Lähde? Ai mutta joo, ei sitä taida olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä että tollasesta asiasta tehtäisiin joku tutkimus? Mutta Googleta, taitaa löytyä paljon kokemuksia. Senkin roikkupillu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä että tollasesta asiasta tehtäisiin joku tutkimus? Mutta Googleta, taitaa löytyä paljon kokemuksia. Senkin roikkupillu.

Pupsi, kaikesta tehdään tutkimuksia! Tämä on kuitenkin niin yksilöllinen asia, että vartalon mallilla ei ole siihen vaikutusta.

Vierailija

pitäiskö sun siirtyä niihin teinipoikien näköisiin miehiin sitten? Miehillä kun on ihan luontaisesti alhaisempi rasvaprosentti. Tule sinä kaapista ulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nimenomaan kulunut harhaluulo, mutta oikeasti sitä rasvaa pitäisi olla aivan jäätävästi jotta se puristaisi kasaan sisäelimiä niin että se tuntuisi peniksessä asti. Siinä kohtaa ei puhuta enää mistään pikku pyöreydestä. 

Oikein lihavien nopea hengästyminen johtuu muuten siitä että rasva painaa keuhkoja kasaan.

Emättimen tiukkuudessa on kyse enimmäkseen lantionpohjalihaksista sekä emättimen muodosta. Lihavalla saattaa olla hyvä tai huono lihaksisto, samoin laihalla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

pitäiskö sun siirtyä niihin teinipoikien näköisiin miehiin sitten? Miehillä kun on ihan luontaisesti alhaisempi rasvaprosentti. Tule sinä kaapista ulos.

Sykin pimpille, en pippelille. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ehdotuksesta mutta pidän enemmän urheilullisesti ja sopivan muodokkaista naisista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat