Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffien jälkeen ei kuulukaan mitään

huolestunut

Miten yleistä tuo on?
Monestiko olet ollut antajana ja saajana?
Mitä on ollut syinä? Ja tietenkin jos olet saavana osapuolena, et saa syistä tietää mitään.
Onko joskus käynyt niin että joskus puolen vuoden tai monen vuoden jälkeen toisesta taas kuuluukin jotain? Mikä silloin on ollut selitys?
Monenko yhteydenoton jälkeen kannattaa luovuttaa, jos toisesta ei vaan kuulu enää mitään takaisin?
Jos tekstareihin/sähköposteihin ei tule vastausta, kannattaako soittaa? Vai onko se jo häirintää?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Antaja = ei itse ole toiseen yhteydessä treffien jälkeen, vaikka toinen laittaakin viestiä, tai yrittää soittaa.
Saaja = on itse toiseen yhteydessä treffien jälkeen, mutta toinen ei vastaa.

Vierailija

"Ja tietenkin jos olet saavana osapuolena, et saa syistä tietää mitään."
Siinähän se oli viestissäkin, että mihin viittaan antajalla ja saajalla.
Olisin toki voinut laittaa nuo termit lainausmerkkeihin, niin olisi ollut "selvempää".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Antaja = ei itse ole toiseen yhteydessä treffien jälkeen, vaikka toinen laittaakin viestiä, tai yrittää soittaa.
Saaja = on itse toiseen yhteydessä treffien jälkeen, mutta toinen ei vastaa.

Entistä epäselvempää. If I give you a call, silloinhan minä olen antaja..

Vierailija

Kärsivä ja kärsimään paneva osapuoli. Voi ne termit noinkin olla.
Aktiivinen ja passiivinen.
Se joka antaa kuulua itsestään, ja se joka ei anna kuulua itsestään.
Äänekäs ja hiljainen.

Varmaan joka toisessa tapauksessa kumpikin on treffien jälkeen hiljainen osapuoli - ei kiinnosta olla toiseen enää missään yhteyksissä. Mutta nyt kiinnostaakin ne tapaukset joissa toista kiinnostaa ja toista ei - ja toinen ei tästä edes ilmoita toiselle: jättää vaan vastaamatta kaikkiin toisen viesteihin.

Myös sukupuolet olisi kiva tietää. Kummalle sukupuolelle on yleisempää olla äänekäs ja kummalle hiljainen.

Vierailija

Kannattaa stalkata sinnikkäästi vuosikausia, kyllä se jossain vaiheessa antautuu. Varmaan vaan niin kiireisiä jotkut ihmiset, ettei kerkeä pitää yhteyttä! 

Vierailija

Aloitin tämän ketjun erään julkkiksen takia. Jonka kanssa olin treffeillä. Mutta joka ei tapaamisen jälkeen vastannut yhteenkään viestiini. Koska hän on julkkis, niin voin tässä jossain vaiheessa mainita myös hänen nimen. Ja kertoa vähän tarkemminkin treffejä edeltäneestä viestittelystämme, ja treffeistämme.

Eli siten kai "spesiaalikeissi". Mutta ajattelin että olisi hyvä kuulla vähän etukäteen miten yleistä tuollainen on, ja mitä kaikkia muilla on ollut syinä.

Itse epäilen että tämän naisen syy oli se, että hän on/oli sarjatreffailija. Noin viikko treffiemme jälkeen treffasi erään kaverini. Ja kai jos on joka viikko treffeillä yhden tai kahden kanssa, niin on melko kiireinen. Mutta toisaalta, luulisi että haluaisi edes vähän välittää "julkisuuskuvastaan".

Vierailija

Näitä kyselyitähän on täällä tämän tästä.

Jos on ottanut itse yhteyttä treffien/yhden yön jälkeen, eikä vastausta kuulu, niin toista osapuolta ei vaan kiinnosta tarpeeksi. Voihan olla muutamia poikkeuksiakin, mutta kukaan ei ole niin kiireinen 24/7 etteikö yhtä tekstaria ehtisi laittaa (jos kiinnostusta löytyy).

Sitten on näitä epämääräisiä "katsellaan" tyyppejä, joilla voi olla jotain muuta kuviota ihmissuhteissa (varattuja, tapailevat useampia) tai haluavat pitää jonkun "hätävarana" (silloin kun muuta sutinaa ei ole tarjolla).

Itse vetäisin johtopäätöksen, että siinä tapauksessa en ole riittävän kiinnostava, jos mitään yhteydenottoa ei kuulu aikoihin.

Vierailija

AP = mies.

Selitän miksi aloitin tämän ketjun. Kuinka yleistä tuollainen on, se eniten kiinnostaa.

Siis muilla. Olen ollut treffeillä yli sadan naisen kanssa, enkä muista koskaan ennen käyneen tälleen. Itse muistan tehneen yhdelle naiselle saman. Syinä oli se, että en ollut hänestä lainkaan kiinnostunut (paha akne, himouskovainen), mutta vaikutti että hän vähintään ihastui... Koin vaikeaksi ilmoittaa sen hänelle, ettei jatkossa kiinnosta enää nähdä. Lisäksi olin 19v silloin, joten ei ollut elämänkokemustakaan hoitaa tuollaisia tilanteita "kypsästi" tai "sivistyneesti".

Vierailija

Alunperin nainen oli sanonut että hänen pitää lähteä 17:00 kuntosalille. Mutta kun kello oli 16:55 (istuimme kahvilassa), hän sanoi että hänen pitääkin olla siellä vasta 17:30. Hän olisi voinut luistaa treffeiltä tuossa vaiheessa. Jos ei ollut kiinnostunut. Mutta hän päätti venyttää treffejä vielä ylimääräisen puoli tuntia. Miksi, jos ei ollut mitenkään kiinnostunut? Ei ainakaan kuulosta siltä että inhosi minua. Mutta luulisi että treffien jälkeen sitten vastaisi viesteihini.

Laitoin hänelle ekan viestini treffiemme jälkeen 8 päivän päästä. Sen jälkeen kaksi muuta parin viikon välein.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aloitin tämän ketjun erään julkkiksen takia. Jonka kanssa olin treffeillä. Mutta joka ei tapaamisen jälkeen vastannut yhteenkään viestiini. Koska hän on julkkis, niin voin tässä jossain vaiheessa mainita myös hänen nimen. Ja kertoa vähän tarkemminkin treffejä edeltäneestä viestittelystämme, ja treffeistämme.

Eli siten kai "spesiaalikeissi". Mutta ajattelin että olisi hyvä kuulla vähän etukäteen miten yleistä tuollainen on, ja mitä kaikkia muilla on ollut syinä.

Itse epäilen että tämän naisen syy oli se, että hän on/oli sarjatreffailija. Noin viikko treffiemme jälkeen treffasi erään kaverini. Ja kai jos on joka viikko treffeillä yhden tai kahden kanssa, niin on melko kiireinen. Mutta toisaalta, luulisi että haluaisi edes vähän välittää "julkisuuskuvastaan".

Niin, kyllähän se naisen maine menee jos aktiivisesti yrittää löytää itselleen sopivan kumppanin. Pitäisi joko tyytyä huonoon vaihtoehtoon tai sitten olla etsimättä, ettei vain tule huoran mainetta kun ihan kahvilassa käy.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat