Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffien jälkeen ei kuulukaan mitään

huolestunut
27.10.2015 |

Miten yleistä tuo on?
Monestiko olet ollut antajana ja saajana?
Mitä on ollut syinä? Ja tietenkin jos olet saavana osapuolena, et saa syistä tietää mitään.
Onko joskus käynyt niin että joskus puolen vuoden tai monen vuoden jälkeen toisesta taas kuuluukin jotain? Mikä silloin on ollut selitys?
Monenko yhteydenoton jälkeen kannattaa luovuttaa, jos toisesta ei vaan kuulu enää mitään takaisin?
Jos tekstareihin/sähköposteihin ei tule vastausta, kannattaako soittaa? Vai onko se jo häirintää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tapasimme kaverimielellä, ja kaverimielellä laitoin hänelle kaikki viestinikin.

Joten "ei ole kiinnostunut" ei ole sinällään mikään syy. En lähtenyt intohimoa tai rakkautta treffeille hakemaankaan.

Vierailija
22/31 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 päivää on turhan pitkä aika. Sarjadeittailija unohti sinut viimeistään kolmen päivän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minun pitää kohdata nainen seuraavaksi?
1. Somessa
2. Puhelimessa
3. Työpaikallaan
4. Kotipihassaan

Tiedän etten voi olla ajattelematta tätä. Olen ajatellut jo 1,5 vuotta. Ja käynyt asian takia terapiassa, josta ei ollut apua. Minulle on määrätty mielialalääkkeet. Ja kärsin unettomuudesta asian takia 2-3 yönä per viikko. Joten minulle tämä ei ole mikään pieni ongelma. Olen yrittänyt mennä eteenpäin, mutta se on ollut virhe. Olisi pitänyt hoitaa asia paremmin jo 2014 keväällä. Ongelma vaan pahenee ja pahenee, mitä enemmän sitä ajattelee. Eikä sitä voi olla ajattelemattakaan. Olen sen huomannut. On helppo sanoa että "älä ajattele". Mutta te ette ole tässä tilanteessa, tai tämä ihminen. Minä olen. Ja olen väsynyt tähän pakoiluun. Ja ajattelin hoitaa asian pois mielestäni viikon sisällä. Sitten voin siirtyä eteenpäin. Ehkä.

Vierailija
24/31 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt paljastuu että kyseessä ei olleetkaan treffit, vaikka aluksi ap niin väitti, ja ap:n ratkaisu on mennä naisen työpaikalle kutsumatta kuvaamaan :'D

Soppa sakenee! Seuraavaksi av-raati saa raporttia putkasta.

Vierailija
25/31 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olisin pettynyt, jos mielenkiintoinen deitti ei olisi viikon sisällä laittanut viestiä. Ehkä ajatteli, ettet olekaan kiinnostunut, kun vasta 8 päivän päästä vaivauduit laittamaan viestiä. Mulla vähän sama tilanne. Näin yhden tyypin Tinderin kautta reilu viikko sitten ja pari päivää sitten tuli viestiä, jos olisin lähtenyt hänen kanssaan jonnekin. Mulla ehti kiinnostus jo lopahtaa tässä välissä, koska olin itse kiinnostunut ja olisin toivonut aktiivisempaa toimintaa hänen puoleltaan, varsinkin, kun itse laitoin heti deittien jälkeen hänelle viestiä.

Vierailija
26/31 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mielenterveyspotilailla pitäisi olla maanpuolustushenkisiä survival-leirejä maastossa, jonne pitäisi tietysti järjestää myös psykiatrin ja mielenterveyshoitajan palvelut sekä lääkeanniskelu. Mutta marssimista, tulentekoa, teltan pystyttämistä, ruuan syömistä pakista ja riu'ulla käymistä. Voisi kaikenlaiset pakkoajatukset tai muut triviaaleista arjen sattumuksista kokoon kehrätyt ongelmat jäädä taka-alalle tai jopa kadota lopullisesti.

Vierailija
27/31 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/31 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin avausviestiini nimimerkiksi "huolestunut". Mutta se ei jostain syystä tullut siihen.

Sehän on yksi vaihtoehto, että toinen on joutunut sairaalaan tai kuollut. Siksi on huolestuttavaa jos toisesta ei kuulu.

Mutta koska tämä ketju meni minun avautumisiin, koska kukaan ei halunnut vastata noihin kysymyksiin, vaan uteli mitä oikein selitän... Niin sitten tulin paljastaneeksi että kyse on julkkiksesta.

Joten tässä tapauksessa tiedän ettei toinen ole kuollut, kun voin seurata edesottamuksiaan median välityksellä. Joten sen verran sillä on väliä onko julkkis vai ei. Tämän aiheen kannalta.

Kuten myös, on sillä väliä onko kyseessä Jenni Meikäläinen vai Jenni Haukio. Jälkimmäinen herättäisi heti mielikuvia, ja kysymyksiä (tai siis vastauksia - ei vastaa viesteihini koska on naimisissa jne jne). Kyseessä ei ole Jenni Haukio, mutta halusin vaan antaa esimerkin. Riippuen kuka julkkis on kysymyksessä, niin tapaus aiheuttaa melko erilaisia kysymyksiä ja vastauksia. Viime vuonna oli tv:ssä varmaan sata kertaa. Sitä kautta siis tiedän ettei ollut sairaslomalla, tai masentunut, jolloin monet asiat jäisivät hoitamatta, etenkin vastausviestit miehelle jota ei halua enää tavata uudestaan. Tai ehkä viestini olivat niin pitkiä, että nainen koki että olisi vielä tylympää vastata niihin vain jotain lyhyesti.

Vierailija
29/31 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitääähh... Olin tulossa tänne ihan vakavissani kertomaan omista kokemuksistani asian suhteen mutta ei tähän muuta voi sanoa kuin että ei se ole kiinnostunut sinusta, jätä rauhaan.

Vierailija
30/31 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takertujat käyttää aina tuota huolissaan olemista tekosyynä, miksi eivät jätä rauhaan haluavaa rauhaan. Mitä sitten, vaikka olit huolissasi, kun henkilöstä ei kuulunut? Hän ei ole läheisesi eikä omaisesti. Vaikka hän olisi jäänyt auton alle ja kuollut, asia ei kuulu kiireisesti tietoosi. Jos itse valitset olla huolissasi, niin kärsit itse. Kukaan kerran tavattu treffi ei ole velvollinen ilmoittelemaan kuulumisistaan ja menoistaan sinulle. Radiohiljaisuus on täysin sallittua, jos ei vaan huvita.

Suhdetta taasen ei ole sopivaa päättää katoamalla ja vaikenemalla. Mutta yhdet treffit ei ole suhde.

Vierailija
31/31 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän EI ole kiinnostunut romanttisessa tai kaverimielessä. Et olisi voinut tehdä mitään toisin. Nyt vaan eteenpäin ja ajattelemaan muita tyttöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme