Tervon pilkkapuhe Jumala asuu Vantaalla
Tervon tietämättömyys paljastui. Nyt osui kyllä maaliin.
Kommentit (52)
En ole lukenut Tervon juttua, mutta miksi Jumalaa ja uskontoa ei saisi pilkata?
Mitäpä muuta ateistilta voisi odottaa kuin pilkkakirjoituksia toisensa jälkeen ja kohdettakaan ei tarvitse hämmästellä.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut Tervon juttua, mutta miksi Jumalaa ja uskontoa ei saisi pilkata?
Hehhee Jumala tuomitsee uskonnot. Tajuatko ny?
Jumala, kenen keksimä? Jos mä kirjoitan ison kirjan, niin seuraatko ap sitä. Toi Jumala ja Jessehän on ihan meitin ihmisten keksimiä.
Jumala on ihmisen Luoja. Jumala keksi ihmisen eikä toisinpäin.
Hih, Jumppe loi ihmisen... voiko olla älyttömämpää. Joulupukki ja muumit samaa sarjaa.
Jolupukki ja muumit on satua ja Jumala on totta.
Jos tämä Tervon kirjoitus oli vastine Niikon puheelle eduskunnassa, niin olen kyllä tällä kertaa Tervon puolella. Aika fanaattisesti Niikko puhui, mutta hän on kai koko eduskunnan konservatiivisin edustaja. Muuten on kyllä mennyt maku Tervostakin.
Muistetaan, että n. kolmannes suomalaisista epäilee evoluutiota. Mää oon ahvena...
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tervo ei pilkkaa Islamia?
Se pelkää muslimeita. Kova poika pilkkaamaan kristittyjä mutta pelkää islamia.
Eli jos pilkkaisi islamia niin olisi hyvä tyyppi, mutta kun pilkkaakin teidän uskontoa.... Mainioita olette.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos pilkkaisi islamia niin olisi hyvä tyyppi, mutta kun pilkkaakin teidän uskontoa.... Mainioita olette.
Ei kenenkään pilkkaaminen ole hyvä juttu. Raukkamaista kaikki pilkkaaminen.
No Niikko on täysdick, että totanoin ei se Tervo ihan väärässä ollut, vaikka pösilö onkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan sama vaikka pilkkaakin kristinuskoa, mutta Tervo on pelkuri ja ei uskalla kirjoittaa mitään kriittistä Islamista. Vai kummassa on nykyisin enemmän oikeasti kritisoitavia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Jumala on ihmisen Luoja. Jumala keksi ihmisen eikä toisinpäin.
Nimenomaan toisinpäin. Ihminen on keksinyt jumalan itselleen, peilaamaan omaatuntoaan ja lohdutukseksi elämän epätietoisuuteen. Jumala on aikuiselle ihmiselle kuin pehmolelu pikkulapselle.
Tervo ymmärtää kyllä itsekin miksi islamista ei kannata kirjoittaa tuollaisia juttuja, eikä paiskoa koraaneja. Siinä ei sananvapaus paljoa painaisi vaakakupissa, kun tappouhkauksia alkaa sadella.
Eipä silti, typerää minusta kirjoittaa yhtään mitään jos tarkoitus on vain loukata tai uhota. Silloin kannattaisi olla kirjoittamatta mitään.
Tervo alitti hyvän käytöksen rajat tietämättömyytensä ja ylpeytensä kautta.