Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko näyttää isolta näillä mitoilla?

Vierailija

164cm/63kg, 95/75/96. Ja jos näytän niin paljon pois, etten näyttäisi niin isolta? Ja vyötärö ei tule olemaan kovin pieni vaikka miten laihduttaisin. Ja se kapenee viimeiseksi. Ensin lähtee rinnoista ja pepusta ja lantiosta. Harrastan liikuntaa säännöllisesti.

Kommentit (7)

Vierailija

Minkä ikäinen olet? Aikuiseksi (synnyttäneeksi) naiseksi mittasi eivät ole mitenkään isot, olet normaalipainoinen, ja vyötärö on turvallisissa mitoissa. Laihalta et ehkä näytä, mutta miksi pitäisi näyttää laihalta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Aikuiseksi (synnyttäneeksi) naiseksi mittasi eivät ole mitenkään isot, olet normaalipainoinen, ja vyötärö on turvallisissa mitoissa. Laihalta et ehkä näytä, mutta miksi pitäisi näyttää laihalta?

Synnyttänyt ja 34v Ei ole tarkoitus näyttää edes hoikalle. Vaan normaalipainoiselle.ap

Vierailija

Mä olen 168/61 ja mitat ovat 100/76/93. Olen vartalomalliltani omena/Y ja isojen rintojen ja yläkropan takia näytän mielestäni isolta ja jotenkin kömpelöltä :/ sulla on muodot jakautuneet tasaisemmin, joten luulen että vaikutelma ei näytä isolta. 

Vierailija

Se on vaatinut ihan katsojan silmässä. Laita kuva niin on helpompi sanoa. Mut tuomittiin täällä lihavaksi mittojen (160/55) perusteella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat