YLEISET VESSAT OVAT TODELLA ÄLLÖTTÄVIÄ. MIKSI NIITÄ EI VAIN VOI PITÄÄ KUNNOSSA NIIN KAIKILLA OLISI KIVEMPAA!

Vierailija

Miksei ihmiset voi vain pitää vessoja kunnossa. Mitä ihmeen järkeä on kusta puoliksi lattialle. Kivempaahan sinne vessaa on tulla kun on siistiä.

Oon ite mies ja tosihuono tähtäämään ja usein, kun kusen seistellä niin sitä alkaa tuolla ihmeellisellä paineella ja sitä roiskuu mihin sattua. En kuitenkaan haluaisi liata housujani. Joten käyn kotona istualteen. Ja yleisissä vessoissa kyykin niin, että en anna kannikoiden koskea pöntön reunaja, mutta kuitenkin enemmän istuma asennossa sillä niin on helpompi osua pönttöön.

Miksei vain kaikki voisi huolehtia siisteyden omalta osaltaan?

Kommentit (5)

Vierailija

Mä ainakin siivoojana pidän meidän työpaikkamme vessat puhtaana.

Ja kiitos sinulle, annoit juuri selityksen sille, miksi miesten vessat haisee aina kuselle, vaikka yrittäisi joka nurkan putsata. Oon aatellu, että haiskoon sitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksei ihmiset voi vain pitää vessoja kunnossa. Mitä ihmeen järkeä on kusta puoliksi lattialle. Kivempaahan sinne vessaa on tulla kun on siistiä.

Oon ite mies ja tosihuono tähtäämään ja usein, kun kusen seistellä niin sitä alkaa tuolla ihmeellisellä paineella ja sitä roiskuu mihin sattua. En kuitenkaan haluaisi liata housujani. Joten käyn kotona istualteen. Ja yleisissä vessoissa kyykin niin, että en anna kannikoiden koskea pöntön reunaja, mutta kuitenkin enemmän istuma asennossa sillä niin on helpompi osua pönttöön.

Miksei vain kaikki voisi huolehtia siisteyden omalta osaltaan?

Yleisissä vessoissa on kusilaarit erikseen. Ei sinne vessaan kuulu kuselle mennä. Ja jos kuset lattialle niin mikä ihmeen vaikeus on siivota se oma kusi sieltä pois paperilla?

Vierailija

Niin ja meidän työpaikalla vessat siivotaan vain kerran päivässä. Ei siivooja siellä jatkuvasti ramppaa.

Ainiin muuten taisin tajuta pointtisi väärin. Syytät toisia miehiä vesdojen epäsiisteydestä. Huh, luulin jo, että taas hyökätään meitä siivoojia vastaan.

-2.

Vierailija

En myöskään tajua naisia jotka vain viskaavat verisen tamponin tai terveyssiteen roskikseen sellaisenaan. Ei kääritä vessapaperiin tai siteen muovipäällykseen. Usein siellä roskiksen sisälläkin on jonkinlainen kansi ja se on ihan veressä. Kerta kaikkiaan oksettavaa. Ja järkyttävän yleistä. Saavatko jotkut naiset jotain perverssiä mielihyvää noiden esittelystä koko maailmalle vai ovatko jotkut naiset vain tuollaisia sikoja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin siivoojana pidän meidän työpaikkamme vessat puhtaana.

Ja kiitos sinulle, annoit juuri selityksen sille, miksi miesten vessat haisee aina kuselle, vaikka yrittäisi joka nurkan putsata. Oon aatellu, että haiskoon sitten.

On kyllä hassua kun siivoaa rivin vessoja jossain pitkällä käytävällä, niin pelkästä hajusta tietää heti oven avatessa onko kyseessä miesten- vai naistenvessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat